3 weken later
deze morgen voor ik naar kantoor ging was ik eerst nog eens naar brigitte gegaan, zij was inmiddels al thuis maar had wel nog wat last, zoals elke week was ik woensdagavond ( gisteren) naar de winkel geweest voor haar en omdat ik gisteren geen tijd meer had was ik het deze morgen gaan afzetten.
ik kwam toe op het kantoor en iedereen zat in de koffiekamer ik ging me naast koen zetten en op dat moment kwam de chef binnen ' oke mannekes, koen tineke patrouile met barry, deze namiddag rond 14 uur komt er een trein toe vanuit amsterdam, controleer op drugs!) de laatste tijd was er een plaag van jongeren die naar nederland goedkoop hun drugs gingen halen en dan hier in dilbeek er bakken geld mee verdiende ' eric papierwerk dan kan patrick vandaag de balie doen want roger is ziek. en floor en veli voormiddag patrouile en namiddag papierwerk. ale mannekes aan het werk' koen en ik gingen barry halen en gingen toen naar de parking, koen stak barry in de koffer terwijl ik al in de auto ging zitten. na een uurtje patrouile was er nog steeds niets gebeurd 'anders gaan we eens langs de haezelaarstraat? ' vroeg koen oke is goed antwoorde ik. de haezelaarstraat was een redelijk smalle baan naast het bos waar veel bestuurders veel te snel reden en zo een gevaar vormden. zo gezegd zo gedaan. we reden op de haezelaarstraat toen koen steeds dichter en dichter kwam hij begon me te kussen in mijn nek ' koen stop het je bent aan het reiden' zei ik geergerd maar koen deed verder maar toen ' koen pas op!!!!!!!!!!' riep ik koen stopte en we merkten dat we van de baan afgeweken waren we reden aan de linker kant en reden recht op een vrachtwagen af. koen begon aan het stuur te draaien maar doordat het deze nacht geregend had en het ijzig koud was lag het glad op de baan en begonnen we te slipen, ik sloot mijn ogen ik wou niet zien wat er ging gebeuren. we kwamen tot sltilstand en ik opende mijn ogen ik zag dat we ergens in een tuin waren beland gelukkig we leefde nog. ' schatje cv?' vroeg ik aan koen hij zat tegen de stoel gedrukt en zijn ademhaling was ongeloofelijk snel ' sorry, sorry , sorry!) zei hij, hij kon zijn tranen amper in bedwang houden ' het is niets we zijn allebei in orde, alles is in orde schatje' zo probeerde ik hem te troosten. ' plots zete koen zich recht ' barry!' riep hij. hij spong uit de auto en snelde naar de koffer ik volgde koen's voorbeeld. barry was ook in orde. 'kom neem barry uit de koffer ik zet de auto daar aan de kant en we gaan efkes wandelen in het bos om te bekomen' koen nam barry uit de koffer en ik zette de auto weg, we waren aan het wandelen in het bos en waren al wat bekomen tot plots barry ongeloofelijk hard begon te blaffen en trekken ' barry koest' beval koen hem maar het was al te laat barry trok heel hard en koen kon hem niet meer houden, koen loste en barry rende weg , we liepen beiden achter hem aan en koen probeerde hem nog te stoppen door hem te bevelen dat hij moest liggen maar het was alsof zijn oren verstopt zaten.
JE LEEST
collega's? of toch meer?
FanfictionWat als je verliefd wordt op je collega maar plots slaat de twijfel toe, zal ze het redden? Kan je haar ooit nog vertellen hoeveel je wel niet van haar houd?