Elgondolgodtál már létezésünk okán? Miért vagyunk itt? Mi tennivalónk van itt ezen a Földön? Kaptál rá választ? Ha eddig nem majd én adok. Megeshet, hogy nem olyan lesz, mint amire számítottál.
Kezdjük Ádámnál és Évánál, meg persze a kígyónál. Itt kezdődött minden. Bár nem úgy ahogy te gondold. Ugye megvan az a rész, hogy a Kigyó-aki maga a Sátán-ráveszi Évát, hogy bűnbe essen, azaz egyen a Tiltott gyümölcsből. Emiatt az összes embereknek bűnhődnie kell életük során. Eddig mindenkinek megvan, igaz? Na de kezdjük akkor az izgalmasabb részével. Ádám sem volt teljesen ártatlan. Kígyó, azaz a Sátán, őt is bűnre csábította, hűtlenségre.Éva nem tudta meg, hogy Ádám a Sátánnal hált, ahogy azt sem, hogy nyoma maradt annak az estének. Egy pici baba. A Sátán soha többé nem bukkant fel kettejük életében, ezért soha nem tudták meg, hogy megszületett az első boszorkány.
A gyermeket alvilági nevelőszülőknek adták, hogy sajátjukként neveljék fel. A bűnök sora itt sem állt meg. Miután a baba nevelőnője elhunyt, nevelőapja hozzáment egy Istenhívő halandóhoz. A Sátán emiatt kiátkozta az Alvilágbó. Magával vitte az ekkor másfél éves babát.Ezután emberként nevelték és kezelték, ezért abban a hitben élt és nőtt fel,hogy ember.Senkinek nem tűnt fel, hogy lassabban öregszik, kevesebbet beteg sőt egyáltalán nem is volt beteg soha. A lexikális tudása sokkal nagyobb volt, mint bárki másé.
Amíg az embereknek nem tűnt fel semmi ezekből a jelekből addig Istennek annál inkább. Az utódait mind megpróbálta lemészárolni az évszázadok alatt. Voltak akik elestek és megadták magukat, de a legtöbben a végsőkig küzdöttek. Majdnem sikerült őket kiírtani a világból. Azonban ezt már nem nézte el a Sátán. Megpróbálta őket megmenteni. Létrehozott egy Intézményt az alvilágban ahová a boszrkányok járhattak, egy olyan helyet ahol biztonságban érezhetik magukat és elsajátíthatják a mágja fotrélyait.Varázsigéket tanulhattak, és bármi mást amihez egy kevéske köze is volt a boszorkányokhoz. Akik visszautasították a Sátán ajánlatát beleőrültek az erejükbe, mert nem tudták és nem is akarták elfogadni, kezelni és együttélni hatalmukkal. Azt mondták ez nem áldás hanem átok. Voltak és vannak akik szintén nem fogadták el az ajnánlatot, de ők elfogadták sorsukat, maguk sajátították el késpességeiket, ami sajnos ezáltal nem lett olyan erős, mintha az Intézetben csinálták volna. Belőlük lettek a látók és jósnők.
Azonban minden megváltozott 2002. június 21-én. Az alvilágban fellobbant a zöld láng. Senki nem tudta mit jelez vagy mi történt. Mindenki érezte, hogy valami megváltozott, nem tudták, hogy mi de érezték a változást. Asmodeus, a Sátán egyik hű szolgája kereste az okot. Eleite ez tette ki napja nagyrészét, de ahogy az idő haladt előre ő úgy adta fel a sokadik próbálkozás után.
YOU ARE READING
Valami ördögi
Mystery / ThrillerA bűnöknek és hazugságoknak mindig van valami utóhatásuk. Az már más kérdés, hogy jó vagy rossz. A legtöbb esetben rossz. Ám ezek csak az idő elteltével derülnek ki.