5. BÖLÜM DOCTOR TEHLİKEDE !

323 26 10
                                    


Yazar Notu : Bir sonraki bölümdeki Medyadaki videoyu izlerseniz daha iyi anlarsınız bu bölümü. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın.

Doctor ve ben merdivenden aşağı inerken birden çok korktuğumu fark ettim. Heralde Doctor da korkmuştu bu sefer. Ohh bee en sonunda Doctor da korkmuştu, galibaa, .

Hemen Emma ve Profesör'ün olduğu odaya hızlıca girdik. Kapıyı kapattıktan sonra Doctor tek eliyle kafasına vurdu.

- Ahhh olamaz kızdırdım onu bize saldırıya geçerse ne olcak Clara?

- Sakin ol, Doctor. Birşey yok . Şimdi bunu düşünmeyiz çözüm bulalım bu duruma sonra bişeyler düşünürüz.

Düzenekler kuruldu. Hayletle iletişime geçip derdini öğrenmemiz için kurulan düzenek. Sıra Emma ' daydı ona seslenecekti. Ve o büyük an geldi korkmaya hazırlanmalımıyım? Evet.

- Ben Emma bu evde bulunan Ruh'a sesleniyorum. Bizden ne istiyorsun ?Eğer beni duyuyorsan 3 kere duvarlara vur.

Haylet duvara vurdu . Bir anda irkildik. Hayalet değişik bir sesle konuşmaya başladı. Ve çığlık atmaya.

- HELP ME. Aaaaaaahhhhhhh Bana yardım ediin. Burdayım ,karanlık ormanda. Yardım edin banaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaahhhhhh !!!

Hayalet sustu. Önümüzde siyah aynaya benzer bir şey belirdi döndü döndü. Aynaya benzer şeyi Doctor açıklamaya başladı.

- Bu siyah şey bir zamanla yer arasında sıkışmış evrene açılan kapı gibi bir şey. Karanlık evren. Bekleyin içeride biri var galiba. Evet olamaz. Hayııırr!!! Oraya gitmek zorundayım.

-Hayır Doctor oraya gidemezsin !!!! İzin vermiyorum. Geri nasıl geleceksin ?

Siyah şey kayboldu. Doctor bana sarıldı. Ağlıyordum. Ödüm koptu Doctor oraya atlayacak bir daha geri gelmeyecek diye .

-Sakin ol Clara takımlarımı hazırlayıp öyle atlayacağım yani beni geri çekebilceksiniz. Kaybolup geri gelmeyecek değilim ya.

-Umarım öyle olur .

Yeniden düzenekler kuruldu . Doctor aşağı atlayacaktı. Offf çok stresliydim . İçimde kötü bir his vardı.

-Doctor içimde kötü bir his var. Kötü birsey olacak.

-Hayır Clara bişey olmicak. Profesör le araştırma yaptık ben de TARDIS'le zamanda bayaa gerilere gittim felan filan . Karanlık ormanda bulunan bir astronot Hilal Tacorian cep sıkışmış. Onu kurtarıp geleceğim. Tamam mı ? Sakin ol Clara .

-Tamam . Seni çağırıyorlar .

Doctor içeri girdi . Takımlarını giydi. Emma seslenmek başladı.

- Seni kurtaracağız. Bize o siyah şeyi göster ki bizim görebileceğiniz kapı açılsın.

Emma çığırmaya başladı kapı açıldı Doctor bana döndü ve konuşmaya başladı. Bağırarak konuşuyordu.

-Claaaraaa . Sakin ol ben ipi iki kere çektiğimde siz de beni çekin. CLARA TRUST ME !!!

Papyonunu düzeltti . Bana masumca güldü. Veee...

- GERONİMOOOO !!!!!!!!!!

Bir ara arkasından atlamayı düşündüm ama yapmadım. Doctor'a güveniyorum. Emma çığırmaya devam ediyordu. Onun yanına gidip onu sakinleştirdim ya da çalıştım.

Yazar Notu : Şimdi Doctor'un aşağıda yaşadıklarını anlatacağım. Clara yukarıda Doctor'u bekler ve Emma ' yı sakinleştirmeye çalışır. ŞİMDİ DOCTOR ANLATIYOR...

Şimdi aşağıdadım. Üstümdeki çekme halatını çıkarırsam daha uzaklara gidebilirim . En iyisi halatı çıkarayım. Hila' yı bulup hemen çıkmam gerekiyordu. Neyse biraz bağırsam iyi olacak. İlk mi bilmiyorum ama telaşlanmıştım.

-Hilaaa . Nerdesiin ? Seni kurtarmaya geldim . Ses veerr.

Offff ses vermesi gerekiyoooo.

-Hilaaaa . Hilaa Tacorian . Ses veerr. I ' AM THE DOCTOR.

- Doctoooorr . Aaaaaaaahhhhhhhhhh . Peşimde bir canavar varr. Aaaaaahhhhhhhh.

Ne !!!!! Sadece onun olması gerekiyordu. Heeeyy bana ne oluyoo ben korkamam ...

-Nerdesiin Hilaaaa ?

Derken ona çarpmıştım . Hila bana sarıldı .

Aman tanrım !! Oradaki neydi ? Aaaoooowww bir canavar miydi nekadar hızlı hareket ediyor. Yine o gülümseme belirdi.

-Hilaa o ne ?

-Peşimdeki canavaaarrrr !!!

-Tamam tamam koş koş seni yukarı götürmem gerek .

Birlikte korka korka halatını yanına geldik. Bir şey bizi takip ediyordu. Onu halata bağladım. İpin altından da ben tuttum. İpi iki kere çektik. Taammm yukarı çekilirken ip KOPTU VE BEN KARANLIK ORMANA GERİ DÜŞTÜM !! AAAAA HAYIR AMA YAA !!!!!

Doctor Who   Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin