4. BÖLÜM BİR HAYALET GÖRDÜM SANKİ !!!

300 27 6
                                    


Yer sallanmaya etrafta çığlık sesleri duyulmaya başladı. Doctor'un hiç korkarmış gibi bir hali yoktu. Etrafta hayalete benzer bir şey yoktu. Kadın çığırmaya başladı. Tam kadının yanına gidecekken Doctor elimden tuttu ve merdivene doğru koştuk.Biz merdivene gider gitmez önümüzde beyaz birşey hızlıca geçti. Sallanma ve çığlıklar geçti

Duvarlara vurulma sesi duyuldu. Doctor koşarak merdiveni üstüne çıktı. Duvarda " HELP ME . " yazıyordu. Doctor koşarak odanın içinden fotoğraf makinasını alp duvarın fotoğrafını çekti .

Doctor benden içerdeki kadınla sohbet edip onu rahatlatmamı söyledi. Ben de tamam anlamında kafamı salladım ve içeri girdim. Kadınla konuşmaya başladım.

-Selam. Sen iyi misin ?

-Evet. Sen oradayken korkmadın mı ?

-Hayır ya da biraz .

-Hmmm.

-Şey bence bu konudan fazla konuşmayalım istersen . Meselaa adın ne ve o adamın da adı ne ve neyin oluyor ?

-Benim adım Emma . O adam dediğin kişinin adı da Alec Palmer . Ve o beniiimm....

-Seniinn?

-Bak ben insanların duygularını hissediyorum. O da bana karşı bir şeyler hissediyor bunu kaç kere hissettim. Ama ona birşey engel oluyor. Ama ben onu çok seviyorum.

-Hmm. Zaman herşeyi çözer desem.

-Bencede . Zaten alııışııyooruumm. Neyse Senin adın ne ?

-Benim adım Cla....

O anda kadın dona kaldı . Koşarak içeri gitti ben de peşinden.

-Çabuk oluuunnn geliyoooorr.

Doctor hızla kapıya koştu. Kapıyı açtığı anda sesler - çığlıklar, kapıların çarpma sesi, Duvarlara yüksek sesle vurma sesi. - kesildi.Doctor etrafa doğru tornavidasını tutuyordu.

-Ne oldu sesler neden kesildi ? Doctor ne....

Sözümü kesti ve konuşmaya başladı.

-Bak Clara korkma . Şimdi seninle keşfe çıkacağız tamam mı ?

- Tamam Doctor. Diğerlerine söyleyelim mi ?

-Ahh evet. Burada bekle.

-Beni tek mi bırakıyorsun ? Hayııırr !!!

-Eveeet 2 dk alır.

Ben konuşana kadar gitti. Etrafta gezinmeye başladım. Yukarıya çıkan merdivene baktım. Birden korktum...!!! Hayalet oradaydı. Tam çığlık atacakken hayalet konuşmaya başladı.

-HELP ME. Bana yardım et. Korkma !!

-Aaaaahhhh Doctorrrr!!!!!!!

Hayalet aniden kaçtı . Doctor o kaçarken elinde tornavidasıyla uğraşıyordu. Benim bileğimden tuttu üst kata doğru hızlı hızlı çıkıyorduk. Üst kata çıktığımızda kimse yoktu.

Herhangi bir madde, canlı ya da hayalet. Ben yaşadıklarımı düşünürken. Doctor yine beni tek bıraktı. Ben Doctor 'u ararken - odaları geziyorken - bir şey fark ettim.

Odanın tam ortasında sıcak soğuk bölgesi vardı . Yani demek istediğim odanın tam ortasındaki bölgenin bir tarafı sıcak bir tarafı soğuktu. O anda Doctor bana çağırdı.

-Claraaaaaa nerdesin ?

- Burdayım ve buraya gelsen iyi olacak.

-Ne oldu kırmızı alarm mı ?

Bunları söylerken bu sefer o beni buldu.

-Doctor şuraya bak odanın tam ortasındaki bölgenin bir tarafı sıcak bir tarafı soğuk. Çok ilginç.

-Eveeet. İyi gözlem Clara.

Doctor o bölgenin içinde bir ileri bir geri gidip duruyordu. Sonra cebinden bir tebeşir çıkardı. Ve odanın ortasını büyük bir yuvarlak, tam sıcaktan soğuk bölgeye geçiş noktasını da büyük yuvarlağın ortasına çizdi.

İçimde Doctor onu çizerken kötü bir his oluştu. Ve bir çığlık sesi duydum.

- Çığlık sesini duydun mu ?

-Saçmalama Clara çığlık sesi duymadım ben gel hadi.

Hava soğumaya başladı. Koridora çıktığımızda bu sefer büyük bir çığlık sesi duydum .

-Doctor o burda çığlık sesini duydun değil mi ?

-Evet. Sakin ol . Hava soğumaya mı başladı ?

Duvarlar buz tutmaya başladı. O odaya girdiğimizde Doctor'un çizdiği daireler yok olmaya başlamıştı. Üstünden duman gibi bir sis çıkmaya başladı.Odadan çıkıp Koridora geldik.

-Clara haklısın o burda galiba. Ve galiba küçük küçücük bir ayrıntı GALİP ONU KIZDIRDIIIKKK. !!!!!!!!

O anda Şimşek çaktı ve Doctor ve ben aniden arkamıza döndük ve o arkamizdaydııı !!!!!!

Doctor ve ben çığlık atarak merdivenlerden inmeye çalışıyorduk.....

Doctor Who   Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin