7. BÖLÜM HADİ AMA TARDISSS !! SONUNDA HUZUR ...

285 29 6
                                    

Canavar üzerimdeydi . Hem onunla boğuşuyor hem de cebimde sonic ' i arıyordum.

Eğer sonic ' i bulabilirsem canavar ' ı patlatabilir ve kurtulurdum. Ve sonunda buldum hızlıca nasıl oldu bilmiyorum ama onu üzerimden  ağaca fırlatıp kalktım sonic'i ona doğru tuttum. Zor nefes alıyordum. Onu kandırmam lazım.

-Aaaaaaahhhhhhh yeter ama !!!!  Böyle yapınca eline ne geçecek burda tek başına kalırsın beni yersen.

   Canavar benim dibine kadar girdi .( Yazar Notu : Medyadan fotoğrafa bakabilirsiniz. Anlatılan anın fotoğrafı. ) Ve konuşmaya başladı.

-Ama ben açım DOCTOR.

Benim Doctor olduğumu nerden biliyor ? Ben burdan nasıl çıkıcam ?

  Yazar Notu : Şimdi Clara anlatıyor.

   Koşa koşa TARDIS'İN yanına geldim. Kapıyı açmak için uzandım vee kapıyı ittim.

Olamaaazz . Kapı açılmıyooo.

- Ohhh come on  TARDIS . Neden yapıyorsun bunu ? Ben Doctor'u kurtarma derdindeyim  Sen ne derdindesin ?

Aniden arkamda benim aynımdan yani bir yansımam gibi bir şey belirdi ve konuşmaya başladı.

-Evet kim şaka yapıyo çünkü hiç komik değil ve hiç şaka kaldıracak durumum yok.

-Bu TARDIS'İN acil durum fonksiyonlarından biridir. Ve Clara Doctor'un yerini açıkla.

-Hee tamam . En başta senden Özür dilerim TARDIS.

-Neden Clara?

- Şu şemsiye olayı için.  Ve Doctor bir cep evrende sıkıştı. Çıkamıyo ve o cep evrenin içinde bir canavar var . Konuşmak için vakit yok. Ayrıca Doctor'a yardım edebilmem için senin kapıyı açman benim de TARDIS'LE o cep evrene inip Doctor'u ordan çıkarmam gerekiyo.  Ohhh.

   Hızlı hızlı konuştuğum için sonda büyük bir nefes alıp oh çektim.

-Tamam Clara.

  Yansımam yok oldu. Kapıyı açmayı yeniden denedim. Ve en sonunda açıldı.

  Yazar Notu : Şimdi Doctor anlatıyor.  Clara TARDIS'İN içinde büyük zorluklarla cep evrene gelmeye çalışıyor. Clara büyük zorluklarla gelmeye çalışıyor derken TARDIS'İN yerçekimi özelliğini açmayı unutmuş . Yani TARDIS'İN içinde  bir o yana bir bu yana savruluyor.

       Sormalıyım. Benim Doctor olduğumu nerden bilebilir ki ? Canavar' ın özelliklerini bilmem de gerek .

-Eeee şey sen benim Doctor olduğumu nerden biliyorsun acabaa ?

-Şapşal olma Doctor . Yukarıda sizi izliyordum.  Tabi burdan.

    O şu anda dibimde olduğu için . Ondan uzaklaşmam gerekiyordu. Ben de sonic'imle onu itikleyip ondan biraz uzaklaştım. 

-Hmm pek sen burda nasıl yaşıyorsun ? Neyden besleniyordun ?

  Canavar tam konuşacakken onun sözünü kesip ben konuştum . Tabii yaa .

-Dur dur sen söylemeden ben söylim . Hila'dan besleniyordun.  Korkularından. Şimdi de benim korkumdan besleniyordun değil mi ? Sürekli birini senden korkuyordu şu ana kadar  . Yani Sürekli tok oluyordun. Ya senden korkan biri kalmazsa aç kalıp direk ölmek zorundasın. Hahahahhahaha.

-Hayır . Haklısın ama sen benden korkuyorsun Doctor. 

-Belki de korkmuyorumdur .  Ki artık öyle . I AM A DOCTOR AND I I'M NOT AFRAID OF YOU. ( Ben Doctor'um ve ben senden korkmuyorum. )

-Hayııırr !!! Sen benden korkuyorsun Doctor.

   Canavar yok olmaya başladı. Son anda üzerime atlayıp ban vurmaya başladı ve üzerimde acı acı bağırmaya. Hem dayak yiyip hem konuşuyordum.  Ve TARDIS'İN sesini duyunca canavar daha çok bağırmaya başladı ama ban vurmayı kesmişti.

-İşte bu senin son yolculuğun Romeo. Sen orada bulacaksın aradığını. Bak bu sesi duyuyor musun işte bu TARDIS'İN sesi . Bu ses duyulduğu heryere umut götürür. Bu da senin için bir umut emin ol .

    Ve canavar yok oldu . Şükürler olsun ki Clara geldi.  Yoksa ben .....

   Yazar Notu : Şimdi Clara anlatıyor. 

   TARDIS yere oturduktan sonra Doctor'u ağaca dayanmış bayılmış bir kaç yerinden kan akarken görünce DELİRDİM . KAFAYI YİYORDUM.  Hemen Doctor'un yanına gidip .  Uyandırmaya çalıştım.  Tabi önce kalbi atıyor mu diye baktım . Atıyordu.  Sonra bayılmış olduğunu fark edince . TARDIS ' e sürükledim.  Sonra TARDIS'İ çalıştırdım. Bu sefer yerçekimi özelliğini aktive ettim.  Sağa sola savrulmak çok kötüydü.

    TARDIS'İ İngiltere'ye gitmeye ayarlamıştım. Orda sakince kahve  içip Doctor'la şu  açıklanamayan konuları açıklatayım bari ...

    YAZAR NOTU : Sizce bundan sonra Clara mı anlatsın Doctor mu yorum yaparsanız sevinirim.  V.  Takipte kalın yarın bu kitabın yeni bölümü geleceek. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın.  Siz seviyorum. 

Doctor Who   Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin