8. BÖLÜM GERÇEKLER ACIDIR ...

249 25 4
                                    


Doctor uyandı . Ve hızlı hızlı konuşarak bana bişey demeye çalışıyordu. 

- Claraa . Sen TARDIS'İ mi çalıştırdın ?

- Evet .

-Nee !!! Nasıl yaptın ?

-Senin yanında boşu boşuna duruyorum ya . Ahhh hadi ama seni izledim . Artık biliyorum Tardis 'i nasıl kullanacağımı.

-Herşeyin fazlası zarar Clara daha fazla şey öğrenme zeki kız .

- Oh Hayır ben sana CLEVER BOY diyorum sen bana zeki kız deme. Ve hadi neyi bekliyorsun .  Bn acıktım ve sen biraz yemek ye de kendine gel ve üstüne de bir kahve içmezsek olmaz. Kısaca gelll.....

-Claraa... Biraz yavaş konuş. 

-Diyene bak uyandığında ışık hızıyla konuşuyordun.

-Clara. Işık hızı mı ? Lütfen saçmalama. 

- Tamam. Biraz abartmış olabilirim.  Ama hadii kalk Doctoor !!

   Doctor'a kalkması için elimi uzattım.  O da tutup kalktı.  Sonra tek kolunu omzuma attı ve TARDIS ' den çıktık.

- Soru yığınlarıma hazır mısın Doctor ?

-Ne ! Olamaz kim bilir hangi konulara gireceksin yine .

- Fazla karışık değil . Merak etme.

-Uuuuu meraktan çatlıyorum.

   Beraber ilk önce yemek yedik sonra kahveleri çağırdı ben de sorularımı sormaya başladım. 

- Eveeet Doctooor. Sorularım geliyo ilk zordan mı başlayayım yoksa  kolaydan mı?

- Zoru severim.  Evet başla bakalım . ZOR !!!

-Hmmm. Ben sana "Ne oluyor ?" Diye sorduğumda bana "Birşey oluyor ama bana şimdi bunu sorma. Zamanında göreceksin ve sen de orada olacaksın lütfen Clara . "Demiştin açıklama istiyorum bu cümle hakkında.

-Aynı şeyi söylüyorum zamanı gelince orada öğrenirsin. Az kaldı çok yakında gerçekleşecek.

-Neee gerçekleşecek ? İşte ben de onu soruyorum.

-Claraaaa. Kızıyorum ama.

-Sorumun cevabını alamadım. 

-Alma. Aaa-aa. Meraklı sufleci kız Clara .

-Konuyu değiştirme. Sorunun cevabı veremiycen bişeyse ipucu ver.

- Aaa bak işte o olur . Hmmm.  İştee baş harfiii. O .

-O mu O ne yaa hiç açıklayıcı değil. 

-Bununla yetinmeye çalış .

-Olmaz . En azından ne zaman gerçekleşir ona cevap ver.

-Bilmem ruh halime bağlı galiba bu re....

-Ne ne re... ne ?

-Boşver Clara hadi gidiyoruz.

-Nereye gidiyoruz ?

-Biyere benim bu soru işini uzatmamam lazım.

-Biyere nere ?

-Sorunun cevabını tamamen vermeye ...

Yazar Notu : Lütfen vote veriniz.  Sizi seviyorum.  Whovian kardeşlerimmmm. şu anda okuduğunuz kitabın diğer bölümlerini  biraz gec yazabilirim.  SORRY :) Sadece takipte kalıın.

Doctor Who   Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin