Uyandığımda TARDIS'in içindeydim.Doctor ben uyandagimda hemen durumu açıkladı."Kısa bi panik yaşadın bayıldın birşeyin yok. Bekle daha İngiltere'ye gelmedik. Yeni çalışıtırıyorum TARDIS' i." Kısa sürede İngiltere'ye geldik . Şu an kahve içiyorduk. Doctor'un sıkıntılı bir hali vardı.
-Doctor sen iyi misin ?
-Evet. Neden sordun?
-Çok sıkıntılı ve düşünceli görünüyorsun. Bir sorun mu var ?
-Yooo . İstersen seni eve bırakim mi ?
-Olur. Sen nereye gideceksin ? Ve ne zaman görüşeceğiz?
-Yakında veya bilmiyorum.Hadi.
Doctor beni evin önüne bıraktı. Gitmeden önce ona sarıldım . Nerdeyse ağlayacaktım.
-Doctor. Sen iyi değilsin. Neler oluyor ?
-Bir şey oluyor ama bana şimdi bunu sorma. Zamanında göreceksin ve sen de orada olacaksın lütfen orda öğren olur mu ?
-Tamam...
Vedalaştık. Gitti. Ben de çocuklara mutlu görünmek için gözyaşlarımı silip kendime geldim.
Aradan 1 ay geçti. Her kapı çalmasında heyecanla Doctor geldi diye sevinçle açıyordum ama farklı farklı insanlar çıkıyordu. Bu sefer kapı çaldığında sakince açtım.
Karşımda duruyordu. Hemen üzerine atlayıp sarıldım.
-Sen nerdeydin ve senin yakında dediğin zaman buysa........ Diğer ihtimali sanki daha önce yaşamıştım. Doğru dimi. Neyse...
-Clara yardımına ihtiyacım var. Hazırlanıp yanıma gelebilir misin ? TARDIS ' in içinde olucam .
-Tamam da sana nasıl bir yardımda bulunabilirim ve ne yardımı ?
-Soru sorma çabuk ol . Hadi hadi hadii.
-Tamam.
Hazırlanıp çıktım.
-Nereye ve hangi zamana ?
-Hangi zamana olduğunu boşver de Hayaletli Bir Ev'e desem.
-Uuuuuuu. İlginç. Meraklıyım.
Eski ama çok eski bir eve geldik . Aynı zamanda birçok katı vardı. İçeri girdik. Doctor bana içerdikleri tanıttı.
-Bu profesör bu bayan da asistanı vs. Bişisi. Ve bu da Clara benim yol arkadaşım. İyi...
Kız Doctor'un sözünü kesti.
-Geliyor.
Profesör aceleyle TARDIS'İN panelindeki gibi bir panelde işe koyuldu.
-Hazırlan Doctor. Tornavidanı açman için ne gerekiyorsa yap ve merdivene tutmanı öneriyorum ordan gelicek.
Doctor beni arkasına çekti , tornavidasını açtı ve i sözü söyledi.
-GERONİMOO....
Ama yeter hep GERONİMOOOO KELİMESİYLE BAŞIM BELAYA GİRİYO !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor Who Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? #2
FanficDoctor Who Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? kitabının ikincisi :D