2. BÖLÜM DOCTOR NE Mİ YAPIYOR ? BİLMİYORUM ...

407 34 9
                                    

Aralarında bir kadının bulunduğu askerler geldi bağırdılar . Doctor konuşmaya başladı.

- Heyyy bana karşı saygılı davranmanız konusunda sizi uyarıyorum.  Ben Başbakan tarafında burayı incelemek için yollanan bir görevliyim.

Herkes güldü. Doctor aniden cebinden bir kart mı ne çıkardı.  Herkes dikildi. Yani hazır ol a geçti.

-Üzgünüz vali. Emirlerinize hazırız.

-Emirlerim beni bu güzel bayanla işlerimi kolaylaştırmak için uzaklaşmanız.

-Bağışüstüne vali.

Gittiler. Adam oradan çıktı. Şapkası çıkarıp önüne eğdi.

-Neyse bay vali . Dediğim gibi lunapark cybermen ' ler ve Dalek'ler savaşı olduktan sonra kapanmıştı. Ama benim evimdeki sergiye göz atabilirsiniz.

Doctor bana döndü "Gidelim mi ?" Dercesine  baktı bende "Oluurr. " anlamında kafa salladım. Ve taşın içine girdik. Aniden içerisi aydınlandı.

    İçeride değişik mumdan heykeller vardı. Benim hoşuma gitmemişti burası. Doctor'u bi kenara  çektim.

-Doctor. Ben burdan hoşlanmadım. Canım İngiltere'de  kahve içmek istedi . Lütfen burdan gidelim.

-Olur. Bu mumdan heykelleri sevmedim.  Ama TARDIS biraz aşağımızda kaldı desem.Yanii yüksek bir yerden atlayacağıııızz. Macera diyen sendin.

-Evet bendim ama inşallah çok yüksek bir yer değildir.

-Gidip görücez.Hey şey adını bilmediğim insan biz gidiyoruz görüşürüz

-Görüşmek üzere vali.

Oradan çıktık. TARDIS'E girmek için aşırı yüksek bir yere geldik .

- Heyy Clara hadi bakalım . İlk sen.Sendin macera isteyen.

-Birlikte atlaaayyaaaccaaağğğıııııııızzzz. ( Son kelimeyi söylerken aynı anda konuştuk. )

- GERONİMOOOO.

O anda elimden tuttu ve aşağı atladık. Ne kadar yüksekteydik bilmiyorum. Ve hava yastığına çarptık.

- Wooww .Az önce ne oldu. Ne kadar yüksekten atladık Doctor?

Ayağa kalktı ve o şirin papyonunu düzeltip dikildi.

-Belli ki iyisin. Sadece birkaç metre felan.

- Kaç metre?

- Boşver kalk hadi .

Doctor'un dediklerini az duymaya başladım gözüm karardı ve galiba bayıldım. Bayılmadan önce hatırladığım şey TARDIS ' in orda olmaması ve etrafın tamamen beyaz renk olmasıydı. Acaba öldüm mü ? Bu Doctor ne yapıyor ?

Yazar Notu: Vote vermeyi unutmayın. Sizi seviyorum. Takipte kalınnnn.

Doctor Who   Bir kız bu kadar imkansız olabilir mi ? #2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin