Violet'ten...
Bugün yeni okuluma başlayacaktım.Ama bunun için yeni evimize bir an önce varmamız gerekiyordu.Babam arabayı son süratle sürerken ben de ceketimdeki fermuarla oynamakla meşguldüm.
16 yaşındayım ve hala bir sevgilim yok.Belki de olmayan tarzım yüzündendir,bilemiyorum.Ama şapkalara ilgisiz kalamıyordum.Özellikle fötr olanlara...Tanrım,onlar için adam öldürebilirim resmen!
En sevdiğim renk ise koyu renklerdi.Genellikle lacivet veya siyah tonlarını çok severim ama mor aşkıda bana ağır basıyordu.
Annemin düşük yapması,babamın işi,benim okulum yüzünden yeni evimizi Los Angelos'ta babam internetten görüp beğenmiş ve bize sürpriz yapmıştı.
Geçen yaz annemin 7 aylıkken düşük yapması,ve kardeşime yaptığımız cenaze töreni dün gibi aklımdaydı.
Aslında eski evimize yakın bir yerde ev bulabilirdik ama bu kötü olaylardan uzaklaşmak için yeni evimizin eski evimize yakın yerlerde olmamasını istiyorduk.
Yolculuk bitmek üzereyken babama,
"Arabayı durdurun,sanırım altıma yapacağım."
Babam,
"Yolun ortasındayız,nasıl durayım?"
Yanımdaki tüy yumağını gösterek (tüy yumağı aslında köpeğimiz Lord'du.Ama ben ona tüy yumağı demeyi seviyordum)
"Ama onun için bir yer bulurdunuz."
Annem,
"Evet,ama o bakıma muhtaç."
Derin bir iç geçirdim.Bu halime babam aynadan bana bakarak gülümsedi.
Gülümsemesine karşılık vermedim.Annem'e ihanet etmesini hala unutmamış ve onu affetmemiştim.
Annemi aldattığı kız resmen benim yaşlarımdaydı!
Annem de aslında hala babamı affetmemişti.Ama benim için endişeleniyordu.
Yolculuk bitmiş,babamla biz arabanın bagajından kolileri alırken annem köpeğimiz Lord'la evimizin bahçesini geziyorlardı.
Evimizin eşyaları 1 hafta öncesinden getirildiği için sadece ufak tefek eşyalarımız kalmıştı.
Evimizin kapısına vardığımızda kapıyı kızıl saçlı bir hizmetçi açtı.
Babamın dediğine göre bu kadın bu evin neredeyse 30 yıllık hizmetçisiymiş.Bu evin her temizliğiyle ilgilendiği ve evin her yerini çok iyi bildiği için bu evin satın alan ev sahiplerinin hizmetlisiymiş.
"Hoşgeldiniz efendim."
Dedi kadın ve bize eliyle girmemiz için işaret yaptı.
İçeri girdiğimizde hizmetçi kadınla annem konuşmaya başladı.Babamda elimdeki kolileri alarak yukarıya çıktı.
Ben ise bu evde dikkat çekecek bir şey bulamamıştım.Tanrı aşkına babam bu evin neresine aşık oldu,hala eve bakıp bunu düşünüyordum.
Odamı bulmaya karar vermiştim ki,bizim tüy yumağı havlamaya başladı.
Annem mutfaktan bana
"Violet,canım ilgilenir misin?"
Deyince
"Ne demek."
Dedim ve sallana sallana tüy yumağın yanına gittim.
Lord,o incecik sesiyle havlayarak koridora doğru koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
American Horror Story:Violate
FanfictionViolet,Tate ve Jackie...Sizce bu üçü Cinayet Evi'ne gelenleri korkutup kaçırabilir mi?Yoksa öldürüp sonsuza kadar Cinayet Evi'ne mahkum kalmalarını mı sağlarlar? © Tüm Hakları Cinayet Evi'nin Bodrumunda saklıdır.