Hikayeme başlamadan önce karakterleri tanıtmak istedim.Aslında çoğu hemen hemen aynı ama yeni karakterler de var(Bkz:Jackie Haunted,Anna Haunted)
Vivien Harmon:Ben'in karısı,Violet'in ise annesidir.Ben'in kendisini aldatması ve düşük yapması üzerine Los Angolos'a taşınırlar.
Violet Harmon:Ben'in ve Vivien'in ilk çocuğudur.Yeni taşındıkları evde evin eski sahiplerinin çocuğu olan Tate'le ve Addy'le arkadaştır.
Ben Harmon:Vivien'in kocası ve Violet'in babasıdır.Vivien'i aldatması üzerine Los Angelos'taki bu lanetli Cinayet Evi'ne taşınırlar.
Tate Langdon:Constace ve Hugo'nun engelli olmayan tek çocuğudur.Tate'in Addy ve Beau adında iki kardeşi daha vardır.1994 yılında okul katliamı yaptığı için Cinayet Evi'de öldürülmüştür.Violet'in yanında kendini rahat hisseder.
Constance Langdon:Hugo'nun karısı,Tate,Beau ve Addy'in annesidir.Hugo'nun kendisini Moria'yla aldatması üzerine ikisini de Cinayet Evi'nde öldürmüştür.
Moria O'Hara:Cinayet Evi'nin hizmetlisi nam-ı diğer genç ve yaşlı Moria diye ikiye ayrılır.Yıllar önce Constace'in kocası Hugo'yla birlikte olduğundan Constace tarafından öldürülmüştür.
Addy Langdon:Constace ve Hugo'nun çocuğudur.Tate ve Beau adında iki kardeşi vardır.Violet'le yakın arkadaştır.
Beau Langdon:Constace ve Hugo'nun engelli çocuğudur.Larry tarafından öldürülmüştür.
Larry Harvey:Cinayet Evi'nin eski sahibi,aynı zamanda Constace'in eski sevgilisidir.Beau öldürdüğü için Tate tarafından yakılmıştır.
Hayden McClaine:Ben eski sevgilisidir.Larry tarafından öldürülmüştür.
Chad&Patrick:Eşcinsel çifttir.2010 yılında Cinayet Evi'nde Tate tarafından öldürülmüştür.
Nora&Charles&Infantata Montgomery:Cinayet Evi'nin ilk sahipleridir.Bebekleri Infantata paramparça olup,babası Charles tarafından tekrar canlandırılmıştır.
Billie Dean Howard:Cinayet Evi'nin psikiyatrist medyum'udur.Constace ile yakın arkadaştır.
Elizabeth Short:1947 yılında diş tedavisi için gittiği cinayet evinde Charles tarafından öldürülmüştür.
Jackie Haunted:Violet'in en yakın arkadaşıdır.Harmon'larla komşudurlar.
Anna Haunted:Eski evleri restore etmekten hoşlanır.Bu yüzden Cinayet Evi'ne büyük ilgisi vardır.Jackie'in annesidir.Cinayet Evi'nin hemen yanındaki evde oturmaktadırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
American Horror Story:Violate
FanfictionViolet,Tate ve Jackie...Sizce bu üçü Cinayet Evi'ne gelenleri korkutup kaçırabilir mi?Yoksa öldürüp sonsuza kadar Cinayet Evi'ne mahkum kalmalarını mı sağlarlar? © Tüm Hakları Cinayet Evi'nin Bodrumunda saklıdır.