Przerażeni 18-latkowie zaczęli uciekać w stronę centrum, zdążyło się już ściemnić...
Starszy dziękował, że wzięli telefony i jeden z nich mógł włączyć latarkę - i tak zrobili.
—Dzwonię do Hana.. – oznajmił przerażony Felix klikając w numer wspomnianego w kontaktach.
—Mhm, a po co? – spytał lekko rozbawiony tym faktem Hwang.
—Po to żeby tu przyszedł i nas zabrał do domu.. A dlaczego pytasz?
—Aha... A kto się pieprzył z tydzień temu?
—HYUNJIN! – krzyknął młodszy i do tego się bardzo zarumienił, na co Hyunjin zaczął się śmiać.
(A/n : TAK WIEEM ŻE TO HORROR ALE SHUT THE FUCK UP XDDDD)
Dorm
—Cholera jasna gdzie oni są?! Pisałem, żeby nigdzie nie wychodzili to jak zwykle każdy na swoje! Nikt nigdy mnie nie słucha w tym domu! – Chan był już bardzo zdenerwowany i zmartwiony...
Gdy nagle telefon Sunga dał o sobie znać, a właściciel urządzenia natychmiast spojrzał kto dzwoni. Odebrał.
—Halo, Lixie? – odezwał się, od razu gdy odebrał.
—Han, jesteśmy w centrum, zaraz będziemy o ile ktoś nas weźmie do dormu...
—Spokojnie, zaraz tam będę – w tym momencie zakończyli rozmowę. Odezwał się do lidera– Chan, trzeba po nich jechać, są w centrum.
Pojechali po dosłownie minucie, lub dwóch, jednak nie zastali chłopaków w miejscu, którym powiedział Lix.
—No i gdzie oni są? – Chan znowu zaczął się martwić.
Nagle usłyszeli krzyk.
—L.. Lixie..? – Han rozpoznał do kogo należał ten krzyk, miał łzy w oczach, wybiegł z samochodu za echem..
Dotarł na miejsce, opuszczony budynek. Drugi krzyk, Hyunjin. Nagle usłyszał głos, nie wiedział kto to, nawet mu nie przypominało Woojina... Wszedł do jednego z pomieszczeń.
—Witaj Han, widzę, że przyszedłeś za ich głosami.. Więc teraz ci powiem tak, zaraz ku twoim oczom będą trzy osoby, będziesz musiał wybrać jedną, która zabijesz. – odezwał się głos.
Tak jak powiedział tajemniczy osobnik. Zasłona się odsłoniła. Piersze co zobaczył to piła, okragła piła... Potem zauważył Felixa i Hyunjina wiszących zaraz obok... Woojina..?
—A więc – rozpoczął głos tajemniczego – ten, na którego przekręcisz piłę, zostanie zabity, zaś ta dwójka którą ocalisz, będą żyć.. Więc kogo wybierasz?
—Cholera myślałem, że wybór będzie łatwiejszy.. – wymamrotał Jisung.
Kogo ma zabić Han?
A. Woojina
B. Hyunjina
C. Felixa
⚠Dwa z wyborów spowodują śmierć jednego z bohaterów, ostatni, jest ich ocaleniem⚠
(A/n: pozderki jak ktoś grał w Until Dawn'a
[Ci co grali to wiedzą o który moment z Chrisem {TO NIE CHAN XDDD}, Ash i Joshem mi chodzi i zarazem skąd to zerżnęłam 😅])
CZYTASZ
"Nightmare naps" Stray Kids horror au
TerrorGdzie ośmiu przyjaciół podczas drzemki ma koszmary. Nie zdając sobie jak poważna jest ta sytuacja chłopcy myślą, że to zwykłe złe sny. Jednak po kilku miesiącach okazuje się, że to były zapowiedzi, tego co ma się stać.... !twitter, opisówki, chat ...