Olay örgüleri başladığı gibi,bu kanepede,bu dört duvar arasında bitiyordu her daim. Ve ben,hep kırıklar içinde yüzüyordum. Kızarmış ve şişmiş gözlerimden akan bir damla yaşı da hızlıca silip burnumu çektim. Sadece beyaz duvara bakakalıp öylece gitmiştim,luca'nın beni izlediğinin farkında bile değildim.
Evi dağıtmamıştım,sadece kendimi dağıtmıştım. Jungkook'a söylediklerimden sonra arabada derin bir sessizlik olmuştu,daha sonra sokağa vardığımızda direkt arabadan inip koşarak evime gelmiştim. Başka diyecek de bir şey yoktu zaten. Jungkook'da böyle bir adamdı,sertti,dengesizdi,kırardı..
Ona âşık olacak kıza gerçekten üzülüyordum. Ona verecek binlerce nasihatım olacağına da eminim..
Yanımda duran telefonumu elime alıp saatlerdir bakmadığım bildirimlere baktım. Belki jungkook özür mesajı falan atar diye düşünsem de,bunu düşünmemin ne kadar aptalca olduğunu kestirdim. Jeon Jungkook benden özür dileyecekti öyle mi? Bu kadar komedi bir espriyi ilk defa kendimden duyuyordum.
@oohsehun : Bir sorun mu oldu güzelim?
Orada belli etmedin ama ben anladım.
@lalamanoban : Yok ya,sadece Luca evdeydi ve fazla yalnız kalınca depresyona giriyor.
@oohsehun : Kedi? Depresyona mı giriyor?
@lalamanoban : Olamaz mı?
@oohsehun : Olamaz.
Because that cat.
@lalamanoban : Not just cat.
@oohsehun : Kedini insan mı yaptın?
Oh my God. Holly shit.
@lalamanoban : Niye Koreli olmasına rağmen on sene Amerika'da okumuş ve dili İngilizceye alışmış ergenler gibi konuşuyorsun?
@oohsehun : İngilizcemi geliştiriyorum sınava gireceğim babe.
@lalamanoban : Umarım A alırsın.
@oohsehun : Önceki sınavda D almıştım.
Orospu çocuğu hoca.
@lalamanoban : Eminim tek suç hoca da değildir.
@oohsehun : Hayır hoca da.
İngilizce bilmemem çok doğal bir kere.
Sadece belki hoca fark etmez diye kağıdın bir köşesine you look like a bitch yazmıştım.
@lalamanoban : İngilizce sınavındasın ve kağıdın köşesine sürtüğe benziyorsun mu yazdın
?Aferin gerizekalı.
@oohsehun : Tanrı aşkına ne yapsaydım? Sorular zordu ve vakit geçmiyordu öylece boş boş etrafa mı baksaydım?
@lalamanoban : Onu yapsan daha mantıklı olurdu emin ol.
Gerçekten böyle biriyle buluştuğuma inanamıyorum.
@oohsehun : Aslında doğrusu şu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Detrimental | liskook
Fanfiction( Dikkat! Şiddet,küfür,argo,cinsel içerik bulundurur! ) " O beyaz kanatlara kan bulaşsın istemiyorum. Sen yine beyaz kal , kırmızıya güvenme " Kapak : @nemfaintest 081120 ; #liligguk #1 200820 ; #Action #1 082020 ; #manoban #1 082020 : #kookielisa...