Seulgi'nin kolundan çekiştirip kampüsten sürüklediğimi bile zar zor hatırlıyordum. Seulgi'ye olan sinirim,sebepsizdi. Seulgi bana defalarca ne oldu? Dese de sadece taksiye kadar sürükleyip evine bıraktım. Eve girdiğim anda bile nefes nefese kalıp göğsüme dokunmuştum. Dudakları mürekkep miydi,imza bırakmıştı? Değildi. Öylesine bir öpüşme beni nasıl diri diri yakabilecek kadar etkilerdi?
Belimdeki parmaklarını ve dokunuşlarını unutamıyordum. Zaman geçse bile parmak uçlarının dokunuşları hâlâ belimde,çelik dolabın anahtar yeri sırtımda iz çıkarmış gibi.
Bir bardak su içip saçlarımı geriye yatırdım. Nefesimi düzene sokup saçlarımı topladım. Dudağımı dilimle ıslatıp gelen tada yüzümü buruşturdum. Sigara tadı,kül tadı. Alerjim olduğu sigaranın tadı şimdi güzel geliyordu dilime.
Başımı iki yana salladım. Sıradan bir öpüşme bu denli etkilememeliydi. İçinde duygu olmayan öpüşmeyi unutmamam saçmalığın saçmalığı olurdu. Kendimi koltuğa bırakıp telefonu elime aldım. Gönderi atacak kıvamda dahi değildim.
Bunu kimseye anlatmayıp kendi içimde bitirecektim. Zaten duygusuz bir öpüşme en fazla ne kadar aklımda kalabilirdi ki? Bir kaç dakika.
Hastalığımın geçmesi beni tek motive eden gerçek olabilirdi. Koltuktan kalkıp odama ilerledim. Dolaptan siyah tayt ve kırmızı bir sweat çıkarıp üzerime giydim. Kalın çorabı ayağıma geçirip saçlarımı kaşıyarak mutfağa girdim. Kahve paketlerine göz gezdirip şekersiz kahve hazırladım. Desenli kupa bardağa döküp yudumlayarak geri salona girdim.
Başımı telefona gömüp Instagram'da dolandım. Herkes yeri'nin gitmesiyle ilgili kavga çıkarıp savunma savaşı yapıyorlardı. Göz devirdim. Gerçekten bu konuları takacak durumda değildim.
@oohsehun : Merhaba lalisacık (;
@lalamanoban : Lalisacık?
@oohsehun : Pardon.
Selam hanımefendi.
Dur bu olmadı
Selam bayan
Bir saniye olacak
Selam bayan cinsinde hanfendi
@lalamanoban : Salak fkshsdjdjs
@oohsehun : Sensin salak
Düzgün konuş
@lalamanoban : Cidden sinir bozucu bir kişiliğin var
Görüntünün aksine komedisin yani
@oohsehun : Aslında fazla komik değilim ben öyle
Yani dışarda görsen soğuk biriyimdir. Sadece mesajlarda komik durur yazma şeklim
@lalamanoban : İnan ki böyle olman çok daha iyi (:
Hep böyle devam etmelisin. Soğuk davranmak sana sadece yalnızlık kazandırır.
Ama sıcak olmak,tıpkı mesajlardaki gibi komik olman sana herkesi kazandırır.
Bunu kendimden biliyorum
@oohsehun : Haklısın. Ama ben biraz daha böyle devam etmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Detrimental | liskook
Fanfiction( Dikkat! Şiddet,küfür,argo,cinsel içerik bulundurur! ) " O beyaz kanatlara kan bulaşsın istemiyorum. Sen yine beyaz kal , kırmızıya güvenme " Kapak : @nemfaintest 081120 ; #liligguk #1 200820 ; #Action #1 082020 ; #manoban #1 082020 : #kookielisa...