2.5

4K 398 847
                                    

"Sürpriz"

İrkilip başımı,gömdüğüm test kitabından kaldırdığımda,yanımda dikilen seulgi'yi fark edip damağımı kaldırdım. Kendimi saatlerdir o kadar kaptırmıştım ki,ses duyamaz hâle gelmiştim. "Korkuttun.."

"Ah,üzgünüm. Ama sana harika haberlerim var" Diyerek karşı sandalyeye oturdu. Tanrıya şükür ki kütüphanede fazla kişi yoktu. Yoksa seulgi'nin bu sesine dayanamayıp terk ederdi.

"Neymiş o harika haber?" Dedim kitabımın sayfalarını çevirip.

"Partideki dansın elbette. Partideki insanların yarısı seni paylaşıp desteklemiş. Günden güne daha da popülerleşiyorsun manoban~" Dedi gururla.

Omuz silktim. "İyiymiş. Ama buna gerek yok. Zaten o dansta ayık bile değildim."

"Ne sıkıcısın" Dedi nefes vererek. "Ee? Biriyle bir şey oldu mu bari?"

Aklıma geceki mermi çıkarma olayı gelince tüylerim ürperdi. O kan,o pense aklıma geldikçe gözlerimi yumuyordum. İçime oturan yumru yüzünden hafif öksürüp dudaklarımı araladım.  "Ne olabilir ki? Danstan sonra bir kaç dakika takılıp eve geri döndüm. Hepsi bu."

"Hm. Peki arkadaş edindin mi?"

Başımı onaylar anlamda salladım. "Evet. Bir iki kişi"

Göz devirdi. "Çevre edinmek o kadar zor olmamalı sevgili manoban?"

"Zamanla olur zaten. Daha ilk senem." Dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Bu konuda kesinlikle sana el atmam gerek" Dedi öğretmen edasıyla bakarak.

Histerik bir gülüş atıp soğumuş kahvemi yudumladım. Bir yandan etrafı incelerken,diğer yandan seulgi'nin boş boş bakışlarını takip ediyordum. "Ne oldu? Durgun gibisin"

Dudak büzdü. "Hiç. Düşünüyorum"

"Neyi?"

"Yakışıklı erkeklerin neden pislik olduğunu"

Kahkaha attığımda bana sinirle baktı. "Ne gülüyorsun be? Komik mi?"

"Evet" Diyerek tekrar güldüm.

Yüzünü buruşturarak kollarını birbirine bağladı. Gözümden akan yaşı silip ellerimle kendime hava verir gibi salladım. Bazen bu kız beni gerçekten deli ediyordu. "Peki neden soruyorsun bunu sevgili seulgi?"

"Bilmem,nedense tüm erkekler böyle. Sorgulamak istedim"

"Sanırım mark olayı" Dedim  çenemi elime yaslayarak.

"Saçmalama,ne mark'ı" Diyerek tısladı. "O pislik değil,o başka bir şey isimsiz bir şey"

Şaka bile olsa mark olayı canımı sıkıyordu. Aylarca seulgi'yi başka bir kızla aldatıp,dikkatlice kanıtları saklamıştı. Seulgi bunu ilk fark ettiğinde evi darmaduman edip mark'ı terk etmişti. Şu bir kaç aydır mark'tan yemediğimiz tehdit kalmamıştı. Uzaklaştırma kararı alsak bile,mesajlar buna engel değildi.

"Ah vizeler,bizi bitirdiniz vizeler" Dedi seulgi ağlar bir ses tonuyla.

"Git çalış isyan edeceğine. Bu sefer kim kurtaracak kıçını?" Dedim kaşlarımı çatarak.

Detrimental | liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin