Selamlar bu sefer benim de yapmaya çalıştığım uyumadan yapılan bol konsantre isteyen bir metoddan bahsedeceğiz.
UYARI:BU TARZ METODLARI VEYA DİREK METODLARI BİR GÜNDE BİRDEN FAZLA DENENMEMESI TAVSİYE EDİLİR AKSİ TAKDİRDE BEYİN ÇOK YORULUR.
Metoda geçmeden önce 6hz frekansını dinleyerem meditasyon yapmalısınız.6hz frekansını youtube'dan bulabilirsiniz yukarıya da bırakacağım.
Sonra Olumlamaları düşünün bir örnek Ben..(ismin) istediğim gerçekliğe gidiyorum vb.Olumlamaları bir belirti hissedene kadar yapın örn.Eller de uyuşukluk,Karnına baskı,baş dönmesi,sallanma hissi,hafifleme...
Belirtiyi hissettikden sonra 100'e kadar yavaşca saymaya başlayın sayarken istediğiniz gerçeklikte ki ortamınızı düşünün,bunu hissedin 100'e vardığınızda olumlamaları tekrarlayın.
Kendinizi vücudunuzdan bağımsız hissedeceksiniz,çevrinizin değişmeye başladığını hissedin ve gözlerinizi açın orada olmalısınız.İlk sefer de bütün metodlar da ki gibi işe yaramayabilir tekrar tekrar deneyin şuanda ben de deniyorum bu metodu her denemem de daha cok yaklaştığımı hissediyorum (2 kez denedim) başarırsam sizinle de paylaşacağım.Bu metodu yapıp sayarken istedigi gerçeklikten ses duyanlar var bu çok normal panik yapmayın.
Herkes ilk seferinde 2. seferinde gidemez ümidinizi kaybetmeyin♡Konsantre olabilmeniz gerek herhangi bir ses-ışığın sizi rahatsız etmemesi gerek.
-🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Günlüğü
ParanormalSelamlar 🖐🏻 Shifting yapmaya çalışıyoruz ve sizinle de paylaşmak istedik. Beraber sohbet edip, yaptığımız şeyleri yazacağız💕