29.Bölüm;Motivasyon

866 56 195
                                    

Merhaba Shifter biliyorum uzun zamandır shifting'i başarmaya çalışıyorsun belki motivasyonunu kaybetmek üzeresin belki de pes ettin veya başka bir durumdasın bilemiyorum...Ama  en iyi bildiğim tek şey shifting i kesinlikle başaracak olman.
Sana yardımcı olabilmek için buradayız.

Shifting'i neden gözünde büyütüyorsun?!Shiftingi başarmak nefes almaktan bile kolay şuana kadar belki de bilinçsiz ne kadar shiftingi başardın haberin var mi?Shifting i başarmak için bir scripte ihtiyacın yok bırak zihinin karar versin.Metodları harfi harfine uygulayıp dogru yapıp yapmadığınla ilgili stres yaşamana gerek yok metodu istediğin gibi yapabilirsin zaten başaracaksın.Bir metoda ihtiyacın zaten yok sadece istemen ve inanman gerekiyor.

Korkmana gerek yok shiftingi denemen ve başarmanın sana asla  zararı olmaz güven bana.

Endişelenme her şey mükemmel olacak...

O gitmek istediğin evreni belki shifting i öğrenmeden önce hayalini kurup gülümsüyordun değil mi?Şimdi önünde istediğin hayalini yaşayabilmek için kocaman bir fırsat var gerçekten bu fırsatı geri mi  tepeceksin?

Hayalini gerçekten yaşayabilme her şeyi hissetmek gerçekten harika değil mi?

Favori dizi,film,anime,oyun...artık ne varsa içine girebileceksin.

O kadar insan seni bekliyor neden onları bekletiyorsun?

Düşünsene;orada kuracağın dostluları,yeni arkadaşlar edineceksin,yeni yerler gezip göreceksin tamamen özgürce!

Bunu başarabilirsin başkaları başarıyor onlardan eksik bir tarafın var mı YOK başaracaksın sen de başaracaksın artık başkalarının shifting anılarinı okumak yerine sen anılarını anlatacaksın.

Bunu yapabilirsin sana güveniyoruz,
onlar sana güveniyor sen de kendine güven başaracaksın.

Şimdi ne duruyorsun?Gidip shiftingi başar!

111

Başarılar♡

-Sıla~🦋

222

Shifting GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin