13.Bölüm;The Ceiling Metodu

1.9K 66 90
                                    

Selamlar bugün başka bir non-sleeping metoduna bakacağız yani uyumadan yapılan bir metoda.(En alt kısımda bu metodla ilgili tecrübemi anlatacağım)

Öncelikle bir müddet Binaural Beats dinlemelisiniz(süresi size kalmış).(Yukarı kısıma benim dinlediğimi koyacağım)

Sırt üstü uzanıp deniz yıldızı pozisyonunda durmalısınız yani hiçbir uzuvunun birbirine değmemeli.

Gözleriniz AÇIK bir şekilde tavana bakın.İstediğiniz gerçeklikte ki olayları hayal edin.

Tavanın kaybolduğunu hayal edin.
Eğer buraya kadar doğru yapıyorsanız gözleriniz ağırlaşmaya başlamalı.
Gözlerinizi kapatın ve olumlamaları söyleyin.İstediginiz Gerçekliğe geldiğinizi hissettiğiniz de gözlerinizi açın.

Metod bu şekilde,ben kendi çapımda birazcık değiştirdim (öyle daha etkili olacağını düşündüm)
Aynı şekilde Binaural Beats dinledim

Gözlerim açık bir şekilde tavana bakarken sanki dr de ki odamda yatağımda yatıp odamın tavanına bakıyormuş gibi hayal ettim.Dr de yaşayacağımız olayları düşünmemiz gerektiği için sanki o gün o olayları yaşamışım ve onları düşünüyormuş gibi hayal ettim.Daha sonra tavanın kaybolduğunu hayal ettim (kendi çapımda değiştirdigim için belirti göstereceğini sanmıyordum hatta olmaz diye de düşünüyordum)Gözlerim ağırlaşmaya başladı.Gözlerimi kapatıp olumlamalara başladım.

Kendimi gerçekten orada hissettim sanki gerçekten Dr de ki odamda yatağımda yatıyordum.Sarımtırak-beyazımsı loş bir ışığın olduğunu hatırlıyorum (lambamın ışığının o şekilde olmasını hayal etmiştim)
Gerçekten hissettiğim için çok gerildim ilk defa bu kadar yaklaşmıştım kalbim çok hızlı atmaya başladı bir an başarmayı istemedim çok gerilmiştim gözlerimi açtım yine odamdaydım.Odamda olduğuma sevindim :d Biraz heyecanımı yatıştırıp Sena adminizi mesaj yağmuruna tuttum

Ama şimdi düşünüyorum keşke o hisse hiç kapılmasaydım ve başarmayı istememe hissini hiç düşünmeseydim olur muydu?Olurdu sanırım.Aptallık ettim.

Umarım siz başarırsınız...

-🦋

Shifting GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin