10.Bölüm:The Hug Method

2K 66 53
                                    

Selamlarr yeni bir metod ile karşınızdayım.Olabildigince pek bilinmeyen metodları bulup çevirmeye çalışıyorum.Umarım seversiniz.

Kaynak:Amino

                          1.Adım
Gözlerinizi kapayın ve yatağınızda yeni uyandığınızı hayal edin.Tavana çarşaflara etrafınızda ki her şeye olabildiğince bakın.Mümkün olduğunca cildinize değen çarşafın kokusuna ve verdiği hisse de odaklanmaya çalışın.

                          2.Adım
Etrafınızı bakıp odaklandıkdan sonra yatakdan kalkıp ayaklarınızı yere koyun.Zemini hissetmeye çalışın (nasıl bir zemin hayal etmişseniz,size kalmış)
Odaklanın.

                        3.Adım
Etrafınıza bakın bu adımda odanızda görmekden mutluluk duyacağınız istediğiniz gerçeklikden gelen biri olmalı aile üyesi,arkadaş,özlediğiniz,sevdiğiniz biri vb.O kişinin size ürpererek ya da göz yaşları ile size baktığını hayal edin.Ve ona doğru hızlıca koşup sarılın ne kadar sıkı sarılabiliyorsanız onu ne kadar özlediğinizi ve sevdiğinizi düşünün.Tam bu noktada midenizde bir sıcaklık veya  bulanıklık hissetmelisiniz işte buna odaklanın sonrasında bu kişiyle birlikte olmanın ne kadar rahatlatıcı olduğuna odaklanın ve bu sıcak enerjiyi kaybetmeyin!!!!!

                       4.Adım
Bundna sonra onunla biraz zaman geçirin.(müzik dinlemek,kitap okumak,dans etmek...Ne isterseniz)
Bunun size yüksek titreşim vermesi önemlidir.Titreşiminizin yüksek olduğuna emin olana kadar devam edin.Enerjinizin gerçeklik değiştireceğine emin olana kadar devam edin.
  
                         5.Adım
Hazır oldugunuzda ona sarılıp veda edin yatağınıza gidip yatın.Gözlerinizi kapatıp olumlamaları tekrarlayın.Olumlamaları tekrarlarken uyuyun.Uyandığınızda istediginiz gerceklikde olacaksınız.

Biraz fazla hayal gücü gerektiren bir metod ilk denemede yapamazsanız üzülmeyin elbet başaracaksınız!

-🦋

Shifting GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin