Bölüm 8: Script Part.2

2.2K 73 119
                                    

Scriptinize eklemek istediklerini derledim birazını.

Bu yazmanız gerekenlerin çoğunu zaten 1.part da açıklamıştık onlara fazla değinmeyeceğim.Aşağıda yazmanız gerekenler var bir kısmı  İSTEĞE BAĞLI.

•Geri Dönüş Kelimemi Unutmayacağım-Geri Dönüş için Yaptığım Hareketi Unutmayacağım

•Herhangi bir travma,hastalık gibi kötü şeyler yaşamayacağım.Pskiolojim bozulmayacak.

•Cinsiyet:....

•Gideceginiz Yer:....

•Maddi Durum:...

•Popülerite:...

•Her türlü sorun ile baş edebileceğim.

•Hiçbir şeye alerjim olmayacak.

•Scriptime yazdıklarımı asla unutmayacağım.

•Gerçek hayatı,scriptime yazdıklarımı,Dr de yaşadıklarımı unutmayacağım.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Not:
DR:GİTMEK İSTEDİĞİNİZ GERÇEKLİK.
CR:ŞUAN BULUNDUĞUNUZ GERÇEKLİK.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Konuşup,anlayacağım.☆

•Sevdiklerim ölmeyecek/Kimse ölmeyecek/Herkes ölümsüz olacak.

•Olmayacak şeyler:....(ne olmasını istemiyorsanız karakter,canavar vb)

Scriptinize arkadaşlarınızın görünümlerini özelliklerini yazmalısınız.

Uyanacağım Yer:....(nerede uyanmak istiyorsanız örn.Hogwarts Peronu)

•Kimse zarar görmeyecek.

•Acıkmayacağım,susamayacağım,Tuvaletim gelmeyecek vb.

•Hiçbirşeyi unutmayacağım. (Bunu sürekli size hatırlatacağım :p)

•Ayrıca kendiniz için birşeyler de yazabilirsiniz Örn.sivilcem olmayacak,kilo almayacağım.Tırnaklarım Kırılmayacak...

•Regl Olmayacağım.(Drniz de ki cinsiyetinize göre yazıp-yazmayabilirsiniz)

Kısaca sayfalarca yazı  tutabilir bütün bir scriptiniz.Ayrıntıları düşünmeliyiz.Fakat mesela  gitmek istediğiniz yerin en ince ayrıntısına kadar yazmanıza gerek yok.Bırakın bazı şeyler doğaçlama gelişsin. Açıkcası ben bazılarını yazmadım siz yazabilirsiniz size kalmış benim yazmamamın sebebi ise robot gibi oluyoruz eğer oradaysak birşeylerin tadını çıkaralım yani kendimizi gerçekten orada yaşıyormuş gibi hissedelim sonuçta rüyada değiliz.

Shifting'in yapımı kolay değildir.Pes Etmeyin  Başaracaksınızz.

-🦋

Shifting GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin