5 uni

311 31 0
                                    

"Host Host ခဏလောက်ထ,ပါဦး ဒီနေ့missionရှိတယ်နော်..."

မနက်ခင်းစောစော System၏ငှက်ဆိုးထိုးသံ ကြီးကKrisကို အတင်းနိုးနေသည်။ အင်း missionဆိုတော့လည်း ထ,ရမှာပေါ့..

"ဘာmissionလဲ?!.."

"Hostကအပျင်းတစ်ပီး daily missionကျလည်း မလုပ်ဘူး pointတွေနုတ်ခံရရင်လည်း သေအောင်မေတ္တာပို့သေးတယ် ဇာတ်လိုက်ကြောင့်ပဲ အမှတ်တွေတက်နေရတာမို့လား?! ဒီနေ့တော့ အထူးmissionရှိတယ်..."

"အွန် ဘာmissionမို့လဲ??!..."

"ဒီနေ့ ကျောင်းစုံညီပွဲမှာ ပြဇာတ်တခုလုပ်လိမ့်မယ် အဲ့ပြဇာတ်မှာHostက ဇာတ်ဆောင်နေရာရွေးခံရရင် missionအောင်ပီး pointက+200တောင်နော်..."

"ဟာ့ သိပ်လွယ်တဲ့ဟာပဲ ငါ့ရုပ်ရည်နဲ့ဆို ဇာတ်ဆောင်နေရာက အေးဆေးပဲ ငွား ငွား..."

"ဟုတ်ပါပီ Host missionကိုလက်ခံပါသလား.."

"သေချာတာပေါ့ လက်ခံတာပေါ့..."

Ring Ring...

Phမြည်လာလို့ ကြည့်လိုက်တော့ မပီကလာBubble teaဆိုတဲ့ contact name..

သိတယ်မို့လား အဲ့တာOhsehunပဲ..

"Hello:!..."

"အေ Kris ဒီနေ့ကျောင်းပြဇာတ်မှာ လူရွေးမှာတဲ့နော်..."

"အေးလေ ငါသိသားပဲ.."

"မင်းကဘယ်လိုသိလဲ ငါတောင်အတင်းစပ်စုထားရတာ.."

"ငါမသိတာမရှိပါဘူးကွာ..."

"ငုံးကောင် ဒါပဲ..."

Systemကျေးဇူးကြောင့် အနာဂတ်ကိုကြိုသိရလို့ အဟင်း အဟင်း..

ကျောင်းရောက်တော့ showအပြည့်ပြင်ဆင်ထားတဲ့ ကျောင်းသားတွေထုနဲ့ထေး တချို့ဆိုဆိုင်သွားပီတောင် ဆံပင်ပုံသွင်းတဲ့သူနဲ့..

ပြဇာတ်ကRomeoနဲ့Julietပြဇာတ်..

ကပြစရာရှားလို့ ဒီလိုခေတ်တုံးကြီးကိုမှ ဟင်း နည်းနည်းပါးပါးတောင် ပြဇာတ်မထွင်နိုင်တော့ဘူးလား မသိ..

Krisနှုတ်ခမ်းတွေမဲ့လိုက်တယ် သေချာပေါက်သူRomeoနေရာရမှ ဖြစ်မှာ..

ဒါပေမဲ့ ParkChanyeolလည်း ဝင်ပြိုင်မယ်ဆိုတော့ နည်းနည်းတော့လန့်မိတယ် ဘာပဲပြောပြော ထိုသူကဇာတ်လိုက်လေ သေချာပေါက်သူပဲ...

Trying for Beautiful Fate System (Zaw&uni)Where stories live. Discover now