19 Z&U

380 55 10
                                    

Zawgyi..

"မင္းရဲ႕အသက္!..."

"ဘာ?....."

မေကာင္းတဲ့အၾကံစည္ေတြရွိေနလိမ့္မယ္မွန္း သိေပမဲ့လို႔ ဒီလိုဒါတိုက္ၾကီးေျပာလိမ့္မယ္လို႔ မထင္ဘူးေလ။ မသကာသြယ္၀ိုက္ပီးေပါ့။...

"မင္းကေသသင့္တဲ့ေကာင္ပဲ..."

LeJohnမ်က္နွာကတင္းမာေနသည္။ သြားေတြကိုနွာထင္ေၾကာေတြ ေထာင္သည္အထိေစ့ထား၏။..

"က်ေတာ္ကဘာလို႔လဲ? စဥ္းစားမိသေလာက္ေတာ့ ဒါမတိုင္ခင္ တခါမွမေတြ႕ဖူးသလိုပါပဲ..."

"ဟုတ္တယ္ ဒါေပမဲ့ မင္းYooraကိုေတာ့ သိမွာပါ..."

Krisမ်က္ခံုးတို႔ စုၾကံဳ႕သြားသည္။

"Leyoora?..."

"ဟုတ္တယ္ သူကငါ့ညီမပဲ ငါတို႔ေမာင္နွမကအရမ္းခ်စ္ၾကတာ သူ႕ကိုထိတာက ငါ့ကိုထိတာပဲ!.."

"ခမ်ားအထင္လြဲေနတယ္ထင္တယ္ က်ေတာ္သူ႕အေပၚဘာမွ မဟုတ္တာမလုပ္ဖူးပါဘူး.."

"မင္းဆ္ိုတဲ့ေကာင္!..."

Lejhonကထိုင္ေနရာမွ ထ,လာသည္။ ထို႕ေနာက္ဆက္ေျပာသည္..

"ငါ့ညီမေနာက္ကို ေတာက္ေလ်ွာက္လိုက္ခိုင္း ထားတာ မင္းငါ့ညီမကိုေစာ္ကားပီး မင္းလင္ေနာက္လိုက္သြားတာက္ုိ ငါသိတယ္!.. ငါတန္ဖိုးထားရတဲ့ငါ့ညီမကို မင္းကမ်ား.. အခုသူထြက္သြားပီ... ျပန္လာတာမွမၾကာေသးဘူး ထပ္ပီးထြက္သြားတယ္ မင္းနဲ႕မင္းအေဖကို ပညာေပးဖို႕ငါ့အေဖက စီစဥ္ထားတာ.. ငါကေတာ့မင္းကို ရေအာင္သတ္မွာ Wu Kris မင္းမွာမနက္ျဖန္ဆိုတာ မရွိေတာ့ဘူး..."

အေၾကာင္းအရာေတြကို Krisသေဘာေပါက္သြားသည္။ လက္စသတ္ေတာ့ Leyooraကအမတ္Leရဲ႕ သမီးငယ္ျဖစ္ေနတာကိုး။ ထိုကိစၥကိုအျပင္လူေတြ သိသြားလိမ့္မယ္လို႔ေတာ့ Krisမထင္ခဲ့ေခ်။ ပီးေတာ့သူကLeyooraေပၚ..

ဟူး နမ္းရံုေလးနမ္းတယ္ေျပာရေအာင္လဲ တဖက္သားကမိန္းကေလး ျဖစ္ေနသည္ေလ သူမခံစားသြားရတာ မဆန္းပါဘူး..

"က်ေတာ္အဲ့အတြက္ေတာ့ ေတာင္းပန္ပါတယ္.."

"ခြင့္မလႊတ္နိုင္ဘူးကြာ! ၾကာတယ္ ငါ ေသေတာ့မယ့္လူနဲ႕ စကားမေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး.."

Trying for Beautiful Fate System (Zaw&uni)Where stories live. Discover now