Part 1 Z+U

1.2K 122 3
                                    

Trying for beautiful fate System
TBFS

ညစာစားဖို႔အိမ္အကူ တစ္ေယာက္ကလာေခၚ၍ Yifanလိုက္သြားလိုက္သည္။ ဒီကမာၻကိုေရာက္တည္းက ဘာမွကိုမစားေသးတာကို က်ယ္၀န္းလွတဲ့အိမ္ၾကီး ထမင္းစားခန္းေရာက္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ေလ်ွာက္လိုက္ရတယ္။...

ထမင္းစားခန္းထဲမွာ အသင့္ရွိေနတာကေတာ့ ခပ္ေခ်ာေခ်ာဦးေလးၾကီးတစ္ေယာက္ပင္။ ျဖစ္နိုင္တာကေတာ့ Krisရဲ႕အေဖျဖစ္မည္ထင္။

ဘယ္လိုနႈတ္ဆက္ရမွာလဲ ဒီအတိုင္းAppaလို႔ ေခၚရမလား ဒါမွမဟုတ္ Paလိုပဲေခၚမလား..

"သား ထိုင္ေလ..."

"Nae...."

စံုလင္လွေသာဟင္းပြဲေတြေၾကာင့္ Krisစကားမေျပာခ်င္ေတာ့ ထမင္းကိုသာအာရံုစိုက္စားလိုက္သည္။ အငမ္းမရစားေနေသာ Krisကိုၾကည့္ပီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္Wuေျပာလိုက္တယ္..

"ေျဖးေျဖးစားေလ သားရဲ႕.."

ပါးစပ္မအားတာေၾကာင့္ ပလုတ္ပေလာင္းျဖင့္သာ ေခါင္းကိုညိမ့္ျပလိုက္၏။.. စားပီးေသာက္ပီးေတာ့ စကားေျပာမယ္တဲ့..

Yifanကသရုပ္ေဆာင္လည္း မဟုတ္တာမို႔ သူမ်ားေနရာေနရသည္မွာ လံုး၀ကိုပီျပင္မည္ မဟုတ္ေခ်။ စကားေျပာရင္းနွင့္ တခုခုမွားသြားရင္ဒုကၡ..

"မနက္ျဖန္ေက်ာင္းတက္ရေတာ့မွာ ဒီနွစ္ကေနာက္ဆံုးနွစ္ျဖစ္လို႕ စာကိုၾကိဳးစားေစခ်င္တယ္ ေက်ာင္းပီးတာနဲ႕ သားၾကိဳက္တာလုပ္လို႔ရတယ္.."

"Nae...."

"Krisေလး တခုခုျဖစ္ေနလား?.. အရင္ဆိုWuက စာၾကိဳးစားဖို႔ေျပာတိုင္း အျမဲတမ္းစိတ္တိုေနပီးေတာ့..."

ျပံဳးစစနဲ႕ေျပာလာတဲ့စကားေၾကာင့္ Yifanတြန္႔သြားတယ္ လူၾကီးကစာၾကိဳးစားလို႔ ေျပာရင္ ဟုတ္ကဲ့လိုေခါင္းညိမ့္ရမွာပင္။ ေနာက္မွၾကိဳးစားသည္ျဖစ္ေစ မၾကိဳးစားသည္ျဖစ္ေစေပါ့။ ခုဟာကေတာ့...

Yifanလည္း ပါးစပ္ထဲရွိရာရွင္းျပလိုက္ပီး KrisWuလို႔ဂ်စ္ကန္ကန္ ျဖစ္ေအာင္ေျပာက်ိရတယ္။ ပါးစပ္ထဲထူးဆန္းတာဆိုတာကို ပီးေတာ့ သူကသူ႕အေဖကို Appaတို႔Paတို႔မဟုတ္ပဲ Wuလို႔ေခၚသည္တဲ့....

အသင့္ခ်ေပးထားေသာ ေက်ာင္း၀တ္စံုကိုၾကည့္ကာ သက္ျပင္းခ်မိသည္။ ဘယ္နွယ့္စာက်က္ရမွာပ်င္းပါတယ္ဆို အထက္တန္းေက်ာင္းသား ျပန္ျဖစ္ရတဲ့ဘ၀ အမေလးဘ၀ၾကီးက လြယ္ကူမေနဘူး..

Trying for Beautiful Fate System (Zaw&uni)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang