"Hala beni vampir yapmamakta kararlı mısın?"
Törenin olacağı alandaydılar. Jongin birazdan çıkacak, tacı takılacaktı. Saçlarını beyaza boyamış olması ona çok daha farklı bir hava katmıştı.
"Biraz daha.." dedi Jongin. "Biraz daha insan olmanın zevkini yaşamanı istiyorum."
Vampirler kalpsiz diyen hangi akılsız gevurun tohumuydu?
Jongin'de şuan ölüp bitmek istediği bir kalp vardı. O duygu selinde boğulmak bile istiyordu.
Dışarıdan duyduğu sesler ile zamanın geldiğini anlamıştı. Jongin oraya çıkacak ve kral ilan edilecekti. Elinde hissettiği soğuklukla kafasını kaldırdı.
"Sizden biri olduğum zaman.." kapıya doğru baktı. "..o zaman oraya çıkmak istiyorum."
Jongin hiçbir şey dememişti, yalnızca alnına ufak bir öpücük koyup çekilmiş ve balkona çıkmıştı.
Her anını izliyordu.
Halka el sallarken, alkışlanırken, başına taç yerleştirilirken..
Bir kez olsun ne konuşmuş ne de gülümsemişti Jongin.
Taa ki, halkla işi bitip arkasını dönene kadar. Arkasını dönüp, Kyungsoo'nun gurulu bakışlarını görene kadar.
O bakışlar Jongin'i gülümsetmişti.
Kyungsoo olduğu yerde çakılı kalırken, Jongin ona büyük bir mutlulukla gülüyordu.
İlk defa bu gülüşü görüyordu.
Çok..
Masumdu.
Çok güzeldi.
İnsanı defalarca aşık ettirecek kadar mükemmeldi.
Bir katilden veya bir psikopattan beklenmeyecek kadar muazzamdı.
Kalbinin teklediğini hissetti Kyungsoo. Belkide Jongin, sırf bunu hissetmesi için dönüştürmemişti onu. Belki de kalbinin gerçek anlamda onun için atmasını beklemişti.
"Neden.." dedi Kyungsoo, Jongin'in yüzünü elleri arasına alırken. "Neden daha önce böyle gülmedin bana?"
"Yalnızca gülüşümü severdin."
"Ben zaten seni seviyordum aptal kralım. Benim yanımda kendin olduğun için seviyordum."
"Korkuyordun." Dedi Jongin kırmızı dudaklara bakarken. "Benden çok korkuyordun."
"Evet." Gülümsedi Kyungsoo. "Ama içimde devam etmeni isteyen bir taraf hep vardı.."
Jongin şimdi masumluktan çok uzak gülümsemişti. "Seninle çok eğlenceli şeyler yapacağız sevgilim." Kyungsoo'nun yanağını okşadı. "Ve ilk defa psikopat halimden pişmanlık duymayacağım."
Kyungsoo cevap vermeden dudaklarını birleştirdi. Vampir olmak biraz bekleyebilirdi. Şimdilik psikopat kralıyla yapacak önemli işleri vardı.
-------
Final yaptım çünkü
Çünküüü
Çünküüüüü
Devam ettirmeye konu bulamadım 😂
Neyse sizi seviyom iyiki okudunuz😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm A Vampire // KaiSoo
Historia CortaHer şey Kyungsoo'nun tanışma mesajı atmasıyla başlar. Ve psikopat vampirin ortaya çıkmasıyla devam eder. Yarı texting