Bu sefer hemen eleştiriye geçeceğim. Bugün likeandromeda isimli kullanıcının kitabını eleştireceğim.
Kitap Kapağı: 10 puan
Gördüğünüz üzere kapakta bir kız var ve kız elleriyle ayı tutuyor. Yani büyü gibi bir şey. Kapak bana çok sade geldi. Böyle bir kitap için daha iyi bir kapak olabilirdi. Kitapta sihirli güçleri var karakterlerin. Bunu yansıtan bir şey olabilirdi. Tamam burada da biraz yansıtılıyor ama çok sade olmuş. Daha iyisini yapabilirdin. Sana buradan 4 vereceğim.
Kitap Adı: 10 puan
Araştırdığıma göre Apolline yunanca bir isim. Geri kalan kısmı da biliyorsunuz zaten. İsim konuyu yansıtmış. Sana buradan 10 puan veriyorum.
Açıklama: 10 puan
Açıklamanı sevdim. Benim ilgimi çekti açıkçası. O ay şekilleri falan hoşuma gitti. Kapaktaki ayla da uyumlu olmuş. Burada kötü gördüğüm bir şey yok. Sana buradan 10 puan veriyorum.
Konu: 20 puan
Kitabın farklı bir konusu var. Konusunu sevdim ama konuyu işlemende sıkıntı var. Mesela her bölümde bir karakter ölüyor. İlk önce karakterleri bir tanısaydık, onlarla özdeşleşseydik ondan sonra ölseydi daha iyi olurdu. Başrolün yaşadığı duyguları daha iyi anlardık. Yani biraz hızlı geçmişsin o kısımları. Ayrıca hikaye devam ederken karakterlerin normalde nasıl yaşadığını, neyin ne işe yaradığını, büyülerini falan anlatabilirdin. Bu kısımlar dışında sevmiştim. Sana buradan 10 puan veriyorum.
Yazım Kuralları: 20 puan
Gözyaşı birleşik yazılır.
Ya da ayrı yazılır.
Bunlar dışında bir hatan yoktu. Sana buradan 16 veriyorum.
Noktalama İşaretleri: 20 puan
Bu kısımda da herhangi bir sıkıntın yoktu. Zaten okurken noktalama işaretlerine ve yazım kurallarına dikkat ettiğini fark ettim. Buradan tam puan alıyorsun.
Okurla İletişim: 10 puan
Okurlarla iletişimin harikaydı. Her yoruma cevap vermiştin. Hiçbirini atlamamıştın. Bu yüzden bu kısımda seni sorgulamadan sana 10 puan veriyorum.
Genel Görüş: 100 puan
Toplam puan yüzdü. Sense 80 aldın. Genel olarak güzeldi zaten. Sadece konuları biraz hızlı işlemiştin. İleride de bu hatalarını düzelteceğine inanıyorum. Sana yazarlık yolunda başarılar diliyorum.
Yazarın Özel Duyurusu
Bu sıralar yoğun olduğumdan bölüm atmayacaktım ama yine de dayanamayıp attım. Bu son bölümdü. Ayın 13'üne kadar bölüm atamayacağım maalesef çünkü sınavlarım var. Tarihlerini tam olarak bilmiyorum ama erken bitirse yeni bölümü erken atarım. Sadece ayın 25'inde ayın birincisi olan üç kişiyi duyurmak için yeni bölüm atacağım. Neyse bölüm burada bitti. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleştiri Dünyası
No FicciónKitaplarınızı eleştireceğim ama bir şartım var. O da ilk bölümde zaten. Daha fazla oyalanmadan içeriye baksanıza. Kapak: kalpsuskun01