Bugün manyakolansizsiniz isimli kullanıcının kitabını eleştireceğiz. Hazırsanız başlayalım.
Kitap kapağı: 10 puanKapakta bir kız var ve yüzünde zerre kadar duygu yok. Bu da kitap içinde duygusuz olan kızı simgeliyor. Kapağın fontlarını falan da sevdim. Gayet güzel ve anlamlı olmuş. Sana buradan 10 puan veriyorum.
Kitap adı: 10 puan
Kitabımızın adı "Duygularımı Gören Oldu Mu?". Kitabım adı uzun geldi. Yani daha kısa ve güzel bir isim olabilirdi. Sana öneri vermek istiyorum dikkate alıp almamak sana kalmış. İsmi Kayıp Duygular olabilirdi. Ben bu ismi sevdim. Sen de fikrini yorum olarak yazabilirsin.
İsim kitapla uyumlu olduğundan sana düşük vermeyeceğim. 5 puan aldın.
Açıklama: 10 puan
Açıklama içeriği tam olarak yansıtmamış. Yani sadece diyaloglarını vermişsin. Kitap içinde bulunan olayları kendi fikrine göre anlattıktan sonra anlattıklarının aşağısına kitapta sevdiğin diyaloğu yazabilirdin. Sana buradan 4 veriyorum.
Konu: 20 puan
Bir tane kız var ve kızın duyguları yok. Sevdiği insanları öldürme dürtüsü var içinde. Bunu da kimseye anlatamıyor. Bir gün rastgele birisini seçiyor ve mesaj atıyor. Zamanla arkadaş oluyorlar ve dertleşiyorlar falan filan. Kitap konuşmalarla geçiyor zaten.
Textingler benim hoşuma gidiyor. Bu da güzel bir texting hikayesi. Konusu falan da güzel. Yorumda fikrimi belirtmiştim. İstersen onu da kullanabilirsin. Bence kitaba güzel bir anlam katar. Ay kendimi çok mu övdüm ne? Neyse buradan 20 puan aldın.
Yazım Kuralları: 20 puan
Önceden söylediğim gibi mesajlarda yazım kurallarına dikkat edilmediği için buradan puan kırmayacağım ama yazarlamız yine de dikkat ederse daha çok okuyucüzerinden 20 puan aldın.
Noktalama İşaretleri: 20 puan
Aynı şeylerdi yazmaktan sıkıldığım için yukarıdaki sebebin aynısı diyip sana buradan da 20 puan veriyorum.
Okurla iletişim: 10 puan
Yorumlarla güzelce ilgilenmişsin. Eleştirebileceğim bir şey yok burada. Bu yüzden direk 10 puan verip geçiyorum.
Genel Görüş
Kitabın genel olarak güzeldi. İlk defa fazla bölüm olan bir kitabın hepsini okudum diyerek seni onure etmek istiyorum. Toplam puanına gelelim. Heyecan yaratmak istiyorum ama burada yaratabileceğim heyecan en fazla kelimelerin harflerini uzatmak olacağından bunu yapmayıp bu gereksiz cümleyi yazıyorum :D. Senin aldığın puan 100 üzerinden 89 puan aldın. Tebriks diyorum ve eleştiriyi sonlandırma konuşmasına geçiyorum.
Biliyorum benden ayrılmak istemiyorsunuz ama yolumuz burada ayrılıyor. Belki başka bir eleştiri yaptığımda tekrardan kesişir. İyice saçmaladım sanırım. Neyse kısaca görüşürüz işte. Bay bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eleştiri Dünyası
Non-FictionKitaplarınızı eleştireceğim ama bir şartım var. O da ilk bölümde zaten. Daha fazla oyalanmadan içeriye baksanıza. Kapak: kalpsuskun01