2.Bölüm 🌠

1.3K 82 11
                                    

Umarım beğenirsiniz

İyi okumalar 🌠

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Tarık
Kerim'le okul çıkışı kamp hakkında konuşarak eve gidiyorduk. Kampa gidecektik futbol takımı olarak. Bu yüzden heyecanlıydım. Hem sınav stresini atacaktık üzerimizden hemde değişiklik olacaktı.

"Kamp hakkında ne düşünüyorsun?" diye sordum. Yola bakarak cevap verdi. Bir yandan yürüyorduk.

"Yani bence iyi olabilir. Değişiklik olur hem." dedi.

"Bence de. Hem sınavlar çok boğdu. Biraz nefes alırız." dedim bende. Kafasını salladı yola bakarken. O yere doğru, önüne bakıyordu. Ben karşıya bakıyordum ve sokağın köşesinde gördüğüm bedenle vücudum kasıldı. Olduğum yerde kaldım. Kerim beni farketmemiş, yavaş yavaş, yere bakarak yürüyordu. Gamze sokağın köşesinde duruyordu. Ama bizi görmüş gibi değildi. Birini bekliyor gibiydi. Kerim benim geride kaldığımı farketmiş olacak ki geriye dönmüş bana sesleniyordu. Baktığım yere baktığında o da gördü Gamze'yi. Karşıdaki bakkaldan çıkan çocuk Gamze'nin omuzuna kolunu attı ve uzaklaşmaya başladılar. Benim kaşlarım şaşkınlıkla havalanırken garibime giden şey, sürekli Kerim'i başkalarına bakmasın diye uyaran kızın, kendini, sevgilisi varken başka kollara atmasıydı. Kerim'in yanına adımladığımda hiç beklemediğim bir tepki vermişti ve ben şok olmuştum. Elimi omuzuna attım destek olmak için ve Kerim'in bakışları bana dönüp dudakları aralandı.

"Rahatladım. Cidden rahatladım." dedi. Şok içinde ona bakakalmıştım. Aldatıldığına hiç üzülmemiş miydi? Gerçekten mi?

Arkadaşlar kamp bölümünü hem Mucizem de hemde Tutsak kitabımda anlattığım için bu kitapta üstünkörü olarak geçeceğim. Sadece Kerim ve Tarık üzerine yoğunlaşacağım kamp kısmında.

Kamp bölümünü merak ediyorsanız Mucizem kitabımda, 23,24,25,26. bölümler, Tutsak kitabımda, 13,14,15,16. bölümlere bakabilirsiniz

Nasıl gidiyor?

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💜

İLK HEYECAN (BxB) MUCİZEM SERİSİ 3. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin