†My life my problems†-1.díl

120 5 0
                                    

"Julie okamžitě vstávej z tý postele!!"křičí na mě mamka z kuchyně.Jen něco zamručím do polštáře a neochotně vylezu z krásně vyhřáté postele.Hned zamířím do koupelny,kterou mám v pokoji a podívám se do zrcadla."No ty zase vypadáš."okomentuju svůj vzhled a zakřením se.Šáhnu do kelímku na umyvadle pro kartáček,vymačknu na něj pastu z tuby a dám do pusy.Agr!jak nesnáším mentolové pasty!!Zuby si vyčistím během několika minut a hned na to si opláchnu obličej studenou vodou,abych se trochu probrala.Dojdu zase zpátky do pokoje ke skříni a vyndam odtud modré kraťasy a volné šedé tílko.Sundám ze sebe pyžamo a nahradím ho kraťasama a tílkem.Vlasy stáhnu gumičkou, která mi zdobí zápěstí a rychle si ještě nandám kontaktní čočky než zamířím dolů za mamkou."Ahoj zlato."pozdraví mě a dál kouká do dnešních novin."Ahoj."taky jí pozdravím,z misky na ovoce vezmu jedno jablko a strčím si ho do batohu,který mám položený na židli vedle mamky."Musíš si pohnout."ozve se mamka od novin a upije z kafe."Cože?"nechápu.Ona jen očima zabloudí k hodinám nad lednicí.Taky se tam podívám a moje brada málem zajede dvacet metrů pod zem."Proboha!!Vždyť mi to za pět minut jede!"vykřiknu,rychle si batoh nandám na ramena a sprintem bežím k botníku,kde si na nohy bez ponožek nazuju černé conversky.Jsem si jistá, že večer na nohou budu mít puchýře a týden nebudu chtít conversky ani vidět."Papa."stačím ještě křiknout na mamku a vyběhnu co nejrychleji k zastávce na autobus.Naštěstí tam stojí všichni, kteří do školy jedou takže jsem to stihla."No kde si proboha? Volal jsem ti snad deset krát!"hned na mě vybalí Niall.S Niallem jsme nerozlučná dvojka už od školky."No tak promiň no."zasměju se a rozcuchám mu rukou vlasy."No fakt díky! Víš jak dlouho mi to trvalo dát takhle krásně nahoru?"nahodil vážný výraz,ale já viděla jak mu cukaj koutky.Autobus už stál na zastávce a všichni se do něj mačkali a křičeli na sebe.Když už konečně všichni seděli tak se autobus rozjel.

Takže první díl je na světě :D a vůbec s ním nejsem spokojená -_- je krátký,ale přísahám,že krátký byl jenom tenhle jelikož se teprve rozjíždím :D budu strašně ráda za komentáře a votes :*

†My life my problems†Where stories live. Discover now