E ora 23:30, iar părinții mei tocmai au ajuns acasă, erau foarte îngrijorați pentru mine, și nu ii condamn, dar nici nu am ce face. De fapt... A-și fugi, dar acele fete nu ajung prea bine, am auzit ca multe dintre cele care au fugit au ajuns prostituate pentru sange, date vampirilor, precum o punga cu sânge cere te satisface, dar nu ori ce fel de vampiri aveau parte de ele, și uni dea dreptul respingatori, vampiri cu un status înalt nu sar fi coborât atat de jos, bătrâni, uni dintre ei, ( care vroiau), aveau propriu lor punga de sânge de la aceste baluri. Adeseori, isi târau slugile cu ei, pentru a avea sange proaspăt mereu
Vampiri se încadrau în doua grupe, cei bogați, bătrâni, " înțelepți " care conduc lumea, ( la care ai o șansă foarte mare sa fi data, dacă mergi la bal) și cei tineri, care nu fac decât sa ii slujească și ei pe vampiri puternici.
Deci... De acolo a venit întrebarea... "De ce mai aveți nevoie de oameni slujitori???"
Si apoi răspunsul...." Pentru sange și satisfacere."
Desigur, mulți alți sau gândit la vampiroaice pentru satisfacție, și pungi de sânge donate pentru ca oameni sa fie lăsați în pace.
Dar numai o persoana a avut tupeu sa le zică vampirilor asta, iar acel cineva a ajuns decapitat în centrul orașului de vampiri, amenințând-ne ca fiecare persoana care avea tupeul sa se pună cu ei, va fi torturat timp de 10 ani, și ne-au asigurat ca nu exista mila.
Asa ca de atunci oameni lucrează pentru vampiri, dar nu toți se pot întoarce acasă asa precum părinți mei, mulți dintre ei ajung sa locuiască cu vampiri lor.
Vampirul pentru care lucrează ai mei deși e unul bătrân, vrea liniște, și distracție, și din câte știu eu sta într-un conac imens destul de vechi pe la marginea orașului, singuri sai slujitori sunt ai mei și-o femeie ce a rămas văduva urma războiului.
Am cunoscut-o, e bătrână de vreo 60 de ani, ia locuiește cu vampirul, deoarece nu are nici o familie, e o batranica fragita, zâmbitoare și nu părea a fi deloc trista, cred ca e împăcată cu vremea ce e acum.
Când eram mica, îmi povestea de vremurile în care vampiri erau încă ascunsi, spunea ca atunci răsăritul și apusul nu părea asa de sângeroase, și ca trebuie sa vad doar partea plina a paharului, deoarece asta va fi singura mea scăpare de la cea ce ma va aștepta.
Deși e o bătrână ciudata și acum și atunci, îmi e ca o bunica.
***
Apa calda mia făcea sa ma relaxez, încercăm să uit toate problemele pe care le avem, și sa ma bucur de ce mia mai rămas.
Se aude soneria, ies din cada și ma înfășurat într-un prosop stergandu-ma, iar imediat ce mam îmbrăcat, am pornit spre bucătărie.
Aici erau mama și tata, privind scrisoarea, nu era deschisa, era pe masa, ma asteptara pe mine ca sa o deschid.
Pe aceasta se afla un sigiliu rosu din ceara, dar de aceeași culoare precum sângele, iar pe spatele acesteia era numele meu scris caligrafic.
MELODY LUMIÈRE
......................................................................................
Scuze pentru greșeli, aștept părerile voastre... :-*
CITEȘTI
Supusă ție! |
VampireNimic nu e cea ce pare a fi, din fata simpla ajungi servitoare, iar din servitoare, stăpână. Vampiri se afla la ori ce pas, pana acum ceva vreme au fost legende, dar apoi a avut loc un mare război intre acestia, cu toți făcându-și simtita prezenta. ...