Balul

24.5K 841 38
                                    

- Ce ciudat suna, spuse Eo.

- Da, am zis eu...

- Aceasta e doar o singura parte, știu continuarea, dacă vreți, ați putea încerca să vedeți dacă sunteți " purtătoarea".

-Și sa fiu aruncata în perete, spuse Eo, nu mulțumesc.

- Am încetat sa ma cred asa speciala de la o vreme, am zis eu zambindu-i.

- Cum doriți, sa va mai ajut cu ceva, spuse vânzătoarea.

- Vom mai proba câteva rochi, zise Eo.

- Veți merge la bal?

- Da, am zis amândouă în cor, se simtea tristețea ce o emanam.

- Nu fiți triste, o noua viata vă iese în cale, mai bine ii zâmbiți pentru ai face în ciuda.

- Cam greu sa zâmbești când ști ca vei deveni punga de sânge a unui monstru, spuse Eo cu privirea inlacrimata.

- Chiar asa de urat ii vedeți pe vampiri??

Ce vrea sa spună, pana la urma vampiri su fost ceia ce au pornit războiul împotriva noastră, cu toți ii vedeau ca pe niște creaturi înfiorătoare, coșmarul fiecărui om... Adică fiecărui copil i sa " implantat ", de mic ideea ca vampiri sunt niste creaturi ale diavolului, care nu fac altceva decât sa ucidă pentru propria satisfacție.

- Cum altcumva sa ii vedem? am intrebat eu cu o urma de curiozitate în glas.

- Dragele mele, vampiri poate se spune despre ei ca sunt niște monstri, dar sa auzit despre vampiri ce si-au găsit sufletul pereche, acela fiind printre oameni, sau chiar slujitori lor..., acest simplu fapt mi-a demonstrat că există inima în acele stânci de piatra.

- Cum se poate sa fie adevărat, adică...

Nu se poate, e prima oara când Eo a rămas fără cuvinte, dar nu pot spune ca eu nu sunt la fel, acest amănunt ma șocat pe deplin, nu ma asteptam, acei monstri care nu știu decât sa bea viata din oameni, sa omoare pentru distracție, și sa se satisfaca sa aibă o inima.

- Asta înseamnă că avem o șansă sa trăim o poveste de dragoste, spuse Eo revenindu-și din soc, părând destul de entuziasmata.

- Da, am auzit chiar și de persoane ce au avut copii cu vampiri, dragele mele, ați putea avea o eternitate de dragoste, dar asta nu depinde decât de voi.

- Nu, eu sunt cam... deloc potrivita pentru a depinde de mine, mereu am depins de altcineva, cea ce înseamnă ca șansa mea, e putin cam expirata, am zis zâmbind.

- Of, ce negativista ești, hai sa va dau un pont, atat timp cât veți fi la bal, sa nu va lăsați garda jos, cu cât vampiri vor vedea ca sunteți mai speriate, cu atâta sunteți o prada mai ușoară, trebuie sa fiți stapane pe voi. Asta e șansa voastră, e precum jocurile de noroc, totul sau nimic.

- Mulțumesc, am zis eu.

Femeia nea zambit, apoi sa întors către rochi.

Vânzătoarea nea arătat câteva rochi, pentru mine, pentru a le proba, erau foarte frumoase, dar eu nu îmi puteam lua ochi de la cea rosie.

- Aveți o baie pe aici? Se pare ca pe Eo o cheamă natura.

- Da, pe aici spuse vânzătoarea, facandul semn sa o urmeze.

Cele doua au părăsit încăperea cu rochi de gala, urcând la etajul clădiri, eu am rămas singura, inbracata într-o rochie roz... Yaccc, lunga cu volănașe și sclipici, ma simteam ca fetitele de 10 ani, deloc genul meu.

Supusă ție! |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum