00; foreplay

2.5K 61 35
                                    

- ͙۪۪̥˚┊❛ Hello ❜┊˚ ͙۪۪̥◌

Witajcie grzesznicy a właściwie w głównej mierze grzesznice. Moje uzależnienie od tego anime musiało się skończyć w ten a nie inny sposób.

Teoretycznie mogłam dodać to anime do listy z antydepresantów, ale stwierdziłam, że zrobię osobną książkę z dwóch powodów.
‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿‿

ೃ⁀➷ Jest bardzo dużo postaci, które zasługują na miłość, ale jej nie dostają więc aby poświęcić choć jeden rozdział każdemu kto na to zasługuje lepiej będzie stworzyć osobną książkę.

ೃ⁀➷ W tym dziele nie będę przyjmować żadnych zamówień. Dzięki temu uniknę sytuacji, gdzie pięć osób zamówi Lemonka z tą samą postacią. Chcemy różnorodności okej. Będę pisać sama z siebie według własnego wyczucia.

✧.*⋮⤹ NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH ZAMÓWIEŃ ⤸⋮༉‧₊˚.
(ALE SUGESTIE OWSZEM)

ೃ⁀➷ Standardowo zaznaczam iż nieświadomie wplatam w moje prace własne fetysze i upodobania za co przepraszam, ale nie jest to coś co łatwo kontrolować.
Jestem otwartą osobą na konstruktywną krytykę i sugestie, dlatego śmiało można pisać własne pomysły jak i zażalenia.

ೃ⁀➷ Oczywiście nie zmuszam nikogo do czytania tego, jeśli jednak chcesz proszę nie chwal się swoim wiekiem jeśli jesteś w młodej grupie wiekowej. Nie mogę zakazać nikomu czytania takich rzeczy, ale ja serio czuję się niezręcznie, kiedy dowiaduję się, że ktoś poniżej 13 roku życia czyta coś takiego. Mam nadzieję, że rozumiecie.

↳ ❝ [Z Jashinem] ¡! ❞
~Lemoś 彡

Naruto Lemons ❝𝐁𝐋𝐎𝐖𝐉𝐎𝐁 𝐍𝐎 𝐉𝐔𝐓𝐒𝐔❞ PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz