yoongi'nin hikayeyi anlattığı zaman dilimi - (24 nisan 1991)
"...fransa'daydım o zaman. çocukluk hayalimdi oraya gitmek ve bu hayalimi 21 yaşımda gerçekleştirdim, 1982 yılının ekiminde. tek başıma gitmiştim oraya, gider gitmez de bir otele yerleşip sokağa atmıştım kendimi. fransa'ya gidip de dört duvarın arasında zaman öldürmek haksızlık olurdu zaten. karnımı doyurup ilk önce bir sahile gittiğimde aynı şu anki gibi bir banka oturdum. havadaki her bir kokuyu ezberlemek istercesine derin bir nefes aldım. fransa, çocukluğum gibi kokuyordu. soyut şeylerin kokusu olmaz küçük ama işte, ben öyle hayal etmiştim. yıllardır kavuşmak için beklediğim fransa, tıpkı o zamanları hayal ederkenki gibi kokuyordu. hiçbir farkı yoktu. o bankta kaç saat oturdum bilmiyorum ya da hatırlayamıyorum. yanımda hissettiğim bedenle açmıştım saatler sonra gözlerimi. belki de uykuya dalıp bir rüya bile görmüş olabilirim."
"kim oturmuştu yanınıza bay min?"
"bir kadın. sarı bir elbise vardı üzerinde, uçuş uçuş. hala her detayına kadar hatırlıyorum o elbiseyi, o kadının yüzünü. ona baktığımı fark edince toparlanmıştı birden. 'iyi günler." deyip hafifçe eğilmişti sonra da. ben de aynısını yapmıştım."
"bay min lafınızı bölmek istemiyorum ama bir şey soracağım. siz yoksa... o kadına mı aşık oldunuz?"
gülümsedi yoongi.
"sabret anlatayım küçük. o iki kelime dışında ne o bana bir şey söyledi, ne de ben ona. birkaç dakika sonra koşarak birisi geldi yanımıza. genç kadına elindeki dondurmalardan birini verip diğerini de kendine aldı. beni fark etti sonra, gülümsedi. hiç böylesine içim ısınmamıştı daha önce. böylesine bir gülüşe şahit olmamıştım o yaşıma kadar. gri, parlak saçlarını gözlerinin önünden çekip genç kadınla benim arama yerleşti. 'iyi günler bayım.' dedi o da eğilerek, aynı şekilde karşılık verdim. sonra inceledim biraz onu, dondurmasına baktığımı zannetti. 'isterseniz size de bir tane alabilirim.' dedi. nazik davranışı ve bir yabancıya karşı sunduğu sıcak gülümsemesi hiçbir şeye değişilmezdi. teşekkür ederek reddettim. gülümseyip önüne döndü, dondurmasını bitirene kadar genç kadın da, o da bir şey söylemedi. sonra ikisi aynı anda kalktılar yanımdan. ah küçük, o an hissettiğim boşluğu hayatımda bir kez daha hissettim, fazla değil. genç kadın elbisesini düzeltip bana baktı. 'iyi günler.' dedi tekrar. gülümsedim. sonra o döndü bana yüzünü, 'iyi bakın kendinize, iyi günler.' dedi. işte, ben o günden sonra hiç hasta olduğumu hatırlamıyorum. sırf o söylediği için, kendime iyi baktım küçük."
"bay min, aşık olduğunuz kadına ne oldu?"
"o... bir kadın değildi."
"siz, bir erkeğe mi aşıktınız?"
"ben çok güzel bir erkeğe aşığım. aşkım hala bitmedi küçük."
"peki ona ne oldu?"
yoongi'nin gözleri dondu, kanı çekildi bir anlığına.
"anlatacağım, sabret."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıl 1982 - fransa'da güzel bir adam tanıdım, - yoonmin
Short Storydinmeyecek acılar gömüldü min yoongi'nin göğüs kafesine.