bölüm8 (Can)

75 50 7
                                    

Can, adamın onlara öyle baktığını görünce sinirden kıpkırmızı olmuştu. Ve o an adama amansızca  bir yumruk attı. Adam da sinirlenip bir yumrukta o attı. İşte tam o zaman kavga etmeye başladılar etraftakiler, korku dolu gözlerle onlara bakıyordu. Aralarından birkaç kişi onları ayırmak için oraya doğru yöneldi. Oradaki insanlar onları ayıramadı ve yaklaşık 5 dakika sonra polis geldi ve onları ayırdı. Olayın ne olduğunu anlatmalarını istedi. Can sinirliydi konuşamıyordu sinirinden adam açıklama yaptı ve :
"Ben yolda yürüyordum kafamı çevirip arabaya baktım ve o sırada bu şahıs üzerime saldırdı ve bana 'sen yaptın kimsin sen gibisinden cümleler kurdu ve bana yumruk attı işte tam o sırada kavga etmeye başladık fakat benim konudan haberim yok" dedi.

Can Simge'nin arbadan indiğini gördü ve oradaki adama :

"Özür dileriz bey efendi bi yanlış anlaşılma oldu bence bu konuyu uzatmassak herkes için iyi olacak."dedi simge

"Bencede siz yolunuza ben yoluma devam edelim başıma bela almak istemiyorum." diyerek karşılık verdi adam.

Can bu kez simgeye sinirlendi fakat orda hiç birsey demedi belkide Simge sarhoş olduğu için öyle denmiştir. Herkes dağıldı Simge ve Can da arabaya bindi ler. Can Simge'nin neden konuyu geçiştirmek istediğini anlayamadı. "Canım bundan eve deil hemen hastaneye gidiyoruz yüzün hepsi yara bere hadi canım" dedi Simge. Can hala kızgın dı "Simge neden böyle birsey yaptın belkide sapık o adamdı bıraksaydın karakolda hersey açığa kavuşacaktı" Dedi. "Canım saçmalama bu adam o olamazdı hem hiç bisey demedi adam sadece baktı diye oracıkta dövdün adamı" diye karşılık verdi Simge.
Can arabayı hastaneye doğru yöneltti. Sonunda vardılar hastaneye " tamam hayatım uzatmaya gerek yok suç bende anlaşıldı" dedi trip atarcasına Can."of canım of hadi gir içeride şu yanlarına bi pansuman yapsınlar."dedi Simge ve içeri girdiler. Hastahane çokta kalabalık deildi hemen Can'ı bi odaya alıp yanlarına pansuman yaptılar ve sanki acelesi varmış gibi ordan ayrıldı Can. "Canım sakin ol lütfen, Can! sakin ol ve beni bekle." dedi Simge sinirli bi ses tonuyla. Can yavaşlamaya başladı, beraber bahçede duran arabaya bindiler. Simge "Canım bu gün bende seninle gelicem seni bu halde yanlız göndermem." "Gerek yok aslında aşkım..." can daha lafını bitirmeden lafa atladı Simge" itiraz kabul etmiyorum Can bey bende senle geliyorum hadi size gidiyoruz." Dedi. Ve Simge'nin bu tavrı Can ın hoşuna gitti ve dudağının kenarıyla gülümsedi ve "tamam aşkım sen ne dersen odur bize gidiyoruz" dedi.
Sonunda eve geldiler, Simge arbadan indiğini ve içinden şu sözleri geçirdi Can "seni bulucam ve bize yaptıklarının hesabını vereceksin çok uzun sürmez". Arbadan indi hızla eve çıktılar Can kapıyı açtı ve içeri girdiler. Simge çok yorgun görünüyordu Can "aşkım sen çok yorgunsun hadi hemen yat"dedi "Canım sen yat bende yatcam" dedi Simge. Can da gerçekten çok yorgundu ve Simge ye cevap bile veremeden koltukta uyuya kaldı...

Yaktın bizi be sapık...
Yine simgeye mesaj atmış olabilir mi.
O sapıktan hersey beklenir...

Hadi bakalım diğer bölüme. Yorum yapmayı unutmayalım :)

Seninle Attı Bu KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin