İçeri girdiklerinde ikiside çok yorgundu. Simge kendine gelebilmek için elini yüzünü yıkandı, Can orda masum masum uyuyordu bi süre onu izledi... Sonra aklına yine o sapık geldi ve telefonuna baktı 4 mesaj gelmişti o sapıktan, derin bir iç çekerek okumaya başladı:
-o kadar içmeyin dedim ya bak boşuna adamı dövdü
-ah yazık ikisi de kanlar içinde
- Aferim Simge iyi ki ayırdın onları...
- sende şimdi çok yorgunsundur git yat hemen.Ya sen kimsin söyle artık ne istiyorsun benden. Tamam kim olduğunu- Söyle Can a soylemicem yada bizle uğraşmayı bırak artık lütfen.
-Özür dilerim güzelim ama hayır...
Peki ya neden-
Simge bekledi fakat cevap gelmedi. İçinde büyük bir korku ve uykulu gözlerle yatağı uzandı...
Sabah oldu ve uyandığında ise Can ondan önce kalkmıştı "Günaydın bitanem. İstiyorsan uyumaya devam et daha erken" dedi alaycı bi sesle çünkü saat 13.00 e geliyordu ve derse geç kalmıştı Simge "yaa aşkım beni nasıl uyandırmazsın. Ay başım çok ağrıyor" "umarım kahvaltı hazırdır. Derse gitmicem bu gün kızlardan notları alırım zaten" Can kahvaltıyı hazırlarken Simgenin gözü telefondaydı eline aldı ve beklediği gibi olmadı bu kez o sapık mesaj almamıştı. Simge hayretler içindeydi bi yandan da onlarla uğraşmayı bıraktığını düşündü. Elini yüzünü yıkayıp kahvaltı yapmak üzere mutfağa gitti. "Huhu bu mis kokuda neden geliyor ellerine sağlık aşkım" kahvaltı çok güzel görünüyordu fakat Can düşünceliydi yinede cevap verdi simgeye "afiyet olsun bitanem" bi sorun mu vardı nie öyle düşünceliydi Simge sessizliği bozmak için "hadi hadi otur kahvaltını yap bu gün yeni motorumu süreceğiz ya hadiiii" Can da hızlı hızlı kahvaltısını yapmaya başladı ve "yavaş bitanem gün uzun yavaş ye boğulcan" dedi. Ama Simge yinede hızlı hızlı yedi ve "hadi sana afiyet olsun aşkım ben üzerimi değiştirip geliyorum" "ama bi dakika ben kıyafetlerimi getirmedim ki of yaaa" dedi Simge bi telaşla."tamam bitanem ben zaten doydum gel size gidelim" "tamam aşkım hadi" diye cevap verdi Simge. Yaklaşık 20 dakika sonra aşağı indiler ve araba bindiler. Simgenin evine vardılar Simge arabadan inerken " aşkım sen biyere park et ben yukarıdayım" dedi Can da onu başıyla onayladı. Simge apartmana girerken yabancı birini gördü o kişi de apartmana giriyordu ama sesiz bir biçimde. Simge 3. Kattaki evine çıkarken o kisi de çıktı Simge evin önüne geldiğinde ise o kişi de karşı eve girdi. Simge yeni taşındığını düşünerek "Merhaba." Diye seslendi fakat o kişi cevap vermeden bi telaşla içeri girdi. Simge acelesi olduğu için tekrar selenmedi ve evine girdi...
Üzerini değiştirip aşağı indi...Waov yeni bi ha süper...
Acaba kim bu komşu belki de ...
O sapıktır bilemiyorum artık diğer bölümde görüşmek üzere 😘😘Bebişlerim neden oy vermiyorsunuz neden yorum yapmıyorsunuz aaaaa olmaz böyle Lütfen ama hadi yorum ve oylarınızı bekliyorum...
🙋🏻♀️🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Attı Bu Kalp
ChickLitHersey birbirini seven iki gencin arasına giren bi aşıkla başlamıştı...