اون روز هوا کمی گرم بود و کیونگسو ازین که فعالیت بدنیش باعث بیشتر عرق کردنش و چسبیدن لباسش به تنش میشد بدش میومد.
بیشتر اعضای کلاب بخاطر گرمای اون روز یا نیومده بودن و یا در حال استراحت بودن و فقط کیونگسو و چند نفر دیگه و یکی از مربی ها که به یه تازه وارد آموزش میداد توی پیست بودن.
پس کیونگسو هم تصمیم گرفت کمی به خودش استراحت بده و از پیست خارج شد تا به سمت فروشگاه کلاب بره و چیزی برای خوردن بخره.
اما با رسیدنش به نزدیکی فروشگاه باز هم چهره ی مردی که اون اواخر ازش فرار میکرد جلوی چشماش قرار گرفت. مرد بی توجه به اون داشت از فروشگاه چیزی میخرید و کیونگسو بین رفتن و موندن دودل بود، اما در آخر با بلند شدن صدای شکمش تصمیم گرفت جلو بره. شاید میتونست بدون اینکه مرد رو متوجه خودش بکنه، چیزی که میخواد رو بگیره و بره.
اما همه ی خیالاتش با صدا زده شدنش توسط یکی از پسرهایی که به تازگی باهاش دوست شده بود بهم ریخت و مرد بی اختیار با شنیدن اون اسم آشنا به سمتشون چرخید و با پسر کوچیکتر رو در رو شد.
_هی حواست کجاس دارم با تو حرف میزنم.
پسری که صداش زده بود با متوجه شدن حواس پرتیش به آرومی شونه ش رو تکون داد و کیونگسو نگاهش رو به دوستش داد.
-ببخشید. چیزی شده؟!
با لکنت پرسید و پسر کمی اخم کرد.
_من باید بپرسم اینو. اتفاقی افتاده؟! چرا انقد رنگت پریده؟
کیونگسو نگاه کوتاه دیگه ای به جایی که مرد ایستاده بود انداخت و با ندیدنش نفس عمیقی کشید.
-نه چیزی نیست.
_من میخواستم از فروشگاه چیزی بگیرم.
پسر علت حضورش در اونجا رو گفت و کیونگسو سر تکون داد.-منم گرسنه بودم.
_اوه پس با هم خوراکی میگیریم و میخوریم. مهمون من!
پسر بزرگتر گفت و کیونگسو با خجالت قبول کرد.
-باشه. ولی دفعه ی بعد من دعوتت میکنم. هر بار تو اینکارو میکنی و من خجالت میکشم.
پسر لبخندی به لحن کودکانه ش زد و اون رو به داخل فروشگاه هدایت کرد.
_هر چیزی خواستی بردار.
💕💫🐧🎁🐻
بعد از خوردن خوراکی ، دوست کیونگسو زودتر ازش جدا شد تا به مسابقه ای که قرار بود بین اون و چند نفر دیگه انجام میشه بره و کیونگسو هم به جایی که دوچرخه ش رو پارک کرده بود رفت تا اونو برداره. اما با رسیدن به اونجا مرد غریبه رو دید که کنار دوچرخه ش ایستاده و منتظر بهش نگاه میکنه.
_اومدی؟!
مرد با لبخند پرسید و کیونگسو تلاش کرد آروم باشه.
YOU ARE READING
﹏•♡↬ great wrecking ball, great miracles_ S1 ↫♡•﹏
Fanfiction←فیکشن: توپ مخرب گنده، معجزه های بزرگ-فصل اول ←وضعیت: کامل شده ←کاپل: کایسو • سهبک ←ژانر: کمدی • مدرسه ای • رمنس ←محدودیت سنی: +18 ‡خلاصه‡ "شاید اگه جونگین دو روز بعد از تولدش از خواب بیدار میشد و میدید که آدم فضایی ها به زمین حمله کردن و بیون بکهیو...