Свобода і релігія

21 0 0
                                    

Текст нижче дає зрозуміти процеси в Україні 1989-2020, а особливо 2013-2019 років. Тому наведу його цілком щоб зберегти для історії:

Час зрілості

Звернення Ініціативної групиПершого грудня 22.08.2020
"

Незалежній Україні вже 29 років. Але насправді значно, значно більше.

Наша країна не постала «нізвідки». Ми пам’ятаємо про боротьбу українських повстанців, дисидентів і політв’язнів за часів СРСР. Про нестримне прагнення до свободи та всі спроби відновлення незалежності. Про «криваві землі», на які нашу країну перетворили режими нацистського та комуністичного тоталітаризму. Пам’ятаємо про незалежність 1917-1921 років, без якої не було би сьогоднішньої України. Пам’ятаємо про зусилля Кирило-Мефодіївців у середині ХІХ століття, про повстання Мазепи, про державність Війська Запорозького XVII-XVIII століть. Про Велике Князівство Литовське, про Київську Русь.

Наша країна не постала «нізвідки». Її історіяглибинна.

У цій історії головною цінністю була свобода. Прагнення свободи від примусу, від насильства, від образи гідності. Свободи від «царя», «фюрера», «вождя», чи «генсека». Україна дихає свободою. Це її кисень.

Але кожна цінність має свою тінь. Тінь нашої свободинаш анархізм. Ми не хочемо нікому коритися – але часто не хочемо нікого слухати. Ми не хочемо наказів – але часто не хочемо порад. Ми не хочемо муштри – але часто не хочемо об’єднання та командної дії.

KyivWhere stories live. Discover now