Чому в команду президента не стоїть черга найкращих?

7 0 0
                                    

Чому саме виступу президента у ВРУ приділяють стільки уваги люди в соцмережах, канали телебачення? Адже за рік Зеленський виголосив багато промов.

В команду президента стоїть черга найкращих інтелектуалів та практиків країни?
Вирішуються проблема еміграції, безробіття і народжуваності?
Економіка зростає?

Наскільки критична необхідність у власних фондових ринках, товарних біржах?
Можна акціонувати державні активи(спиртові заводи, ОПЗ, тощо) для створення фондового ринку і забезпечити доступ населення до інвестицій.
ІТ центром Європи без університетів, мільйона ІТ спеціалістів, власних ґейтсів, цукербергів, брінів, торвальдсів стати надзвичайно важко, практично неможливо.

Плануємо створити фондовий ринок?
Київська, Дніпровська, Одеська, Львівська фондові біржі коли будуть запущені? #KyivStockExchange
Замість того щоб купувати #євробляхи за €1-10 тис, мільйон українців міг би інвестувати від €1 до €10 млрд в українські стартапи! Через п’ять років отримали б до €100 мільярдів!

Акціонування держпідприємств, створення фондового ринку в країні. Нам потрібні тисячі керівників, бо підприємств > 3500! Сам керівник майже нічого не зможе зробити. Кожному потрібна команда з 3-5 людей. Виходить цифра в 14-21 тисяч для незворотних змін країни.
На кожній війні є втрати. Тому потрібен резерв в 15-30 тисяч.
www.youtube.com/watch?v=tt-fzSsExzI
Рівень компенсацій за участь у розбудові країни буде від €3000 до €5000 для керівників. Для середньої ланки €1000-€2500.

Для зміни політики потрібно змінити президента, ВРУ, а не тільки депутатів місцевих рад.

Насправді потрібні нові ідеї, поширення їх серед людей.
«Ніхто не зупинить ідею, час якої настав».

Наприклад: Гроші ходять за депутатом.
Якщо українки і українці обирають свого представника, то депутат має розпоряджатись податками тих, хто його обрав.
60% отримують податків депутати місцевих рівнів, 40% депутати ВРУ.
Держава має створити механізм перерозподілу і обліку податків. Щоб кожен депутат отримував у розпорядження податки своїх виборців на 1, 3, 5 років.
Раз на рік громадянин має право змінити тих депутатів, які отримуватимуть його податки наступного року.

P.S. Якщо у Вас є пропозиції по конкретним банкам, держкомпаніям, міністерствам, але Ви хочете більшу зарплату ($10-20К), озвучуйте, будем думати.
Поки є час, можемо обговорити особисто, без служби кадрів.

Make Ukraine Great Again!
Відновлення ядерного статусу України. Ви за чи проти?
Хочу щоб багатих українок і українців ставало ще більше. Щоб в Україну стояла черга гастрабайтерів з країн ЄС.

Д

ля реалізації ідеї потрібно:
€714 млн на рік,
або €3570 млн на 5 років.

KyivWhere stories live. Discover now