Поки що ми(країна, держава) пливемо у напрямку, який визначений стратегіями РФ та країн ЄС. Основні пункти цих стратегій Ви всі знаєте.
Прогресивні суспільства об'єднують інтелектуалів, вчених у аналітичні центри(Cato, Heritage, etc). АЦ працюють потійно і створюють аналітику, варіанти вирішення проблем, виробляють стратегію для урядів та корпорацій.
Вже 5-8 років експертні середовища задають рамки, обговорюють, дискутують. Вони це роблять останні 35 років. Науковці мають кілька відповідей. Але точно визначить вектор та команда, яка буде після Зе і Го в 2020-2025 роках.
Є кілька голодних груп, що хочуть взяти владу в країні. Це як старі гравці, так і ті, що з'явились в 14-19 роках. Переможе організація з принципами, стратегією, сучасними формами. Ті, хто встигне, зможе зібрати команду, створити організацію в 2020.
Експертні середовища створили кілька стратегій розвитку країни на 2020-2030 роки? Змогли привести до влади партію, організацію, яка зможе втілювати, реалізовувати хоч одну зі стратегій?Кожна люлина, яка заробляє $12К на рік генерує власнику мінімум $12К доходу.
#економіка #інвестиції #інновації
#Davos #Davos2020
Якщо з України емігрувало 2 млн населення в ЄС, то олігархи втратили $24 млрд прибутків Натомість бізнес країн ЄС ці гроші заробив, бо зміг створити 2 млн робочих місць для українців.
За 5 років втрати олігархів $120 млрд!
#еміграціяЧому такі висновки. Еліти не сприймають стару владну верхівку 50+. Є кілька голодних груп, які бажають взяти владу, але не хочуть співпрацювати з "дітьми Кучми", "соросятами". Через відмінні цінності, ідеології, несприйняття лідерів, інші ключові фактори. Партії, ФПГ, ГО це організації старого типу з своїми вадами та слабкими місцями. Нові мережі ще не склались, вони у зародку, набирають критичну масу. Вийдуть на сцену у новій декаді.
23.01.2020