Г.Т.Неса
Слязохме от самолета и мен ме удари онова чувство.Знаете за какво ви говоря.Всички спомени с Куки ми се навъртаха в главата.Запитах се въпроси,за които не съм се питала до сега.Той дали си има приятелка?Най-вероятно си има та той е толкова красив.Една сълза се спусна по лицето ми.Вики забеляза това и дойде при мен.
-Хей,пак ли мислиш за него?-попита ме със загрижен глас.
-Мхм.-измрънках,защото ако бях казала нещо щях да,се разплача и нямаше да мога да спра.Тя не каза нищо,а просто ме прегърна.Аз отвърнах на прегръдката,избърсах сълзите си и казах:
-Хайде да си викнем такси и да се прибираме.Хани искаш ли да дойдеш да живееш с нас?-попитах я,а тя се опули.
-Да,но първо ще се прибера до у нас за да кажа на,нашите и да си взема багажа.
-Добре.Чао Хани,до после.-помахах и,и с момичетата тръгнахме към старата ми къща.
По пътя Вики и Сюзън си говореха, а аз какво правех...мислех за любовта си.Защо трябваше да заминавам тогава?Много съм глупава.А може би е за добро?
Г.Т.Вики
Както си говорехме с момичетата...е по точно си говорех със Сюзън.Неса пак се беше замислила за Jungkook.
-Земята вика Неса.Чуваме ли се?-замахах с ръце пред лицето и.
-А...да да извинете.
-Пак ли мислиш за Кук?-попита Сюзън.
-Момичета...помощ!-каза изнемощяло Неса.
Тогава и двете я прегърнахме.Тя започна да плаче.Стигнахме къщата и влязохме вътре.Уха не знаех, че има толкова красив дом.Неса ми беше разказвала за родителите си и как са я оставили да се оправя сама.Седнахме на дивана в хола,а Сюзън отиде да и направи топъл шоколад.Аз донесох одеало на Неса и пуснах телевизора.След 1 минута Сюзън изскочи и каза:
-Ама, че сме глупави то няма нищо.Аз ще ида да напазарувам, а вие оправете багажа.
Станахме с Неса и тя ми показа първо нейната стая.Беше уникална.Светла,просторна описваща до детайл личността на Неса.Имаше голям прозорец,който беше издаден на пред,а точно по мярка на прозореца имаше нещо като пейка(знаете за какво ви говоря такова дето има всяка американка по филмите)
След това ми показа моята стая и тази на Сюзън.Бяха изключително красиви.
Аз останах в моята стая и си оправих багажа.В прочем на втората снимка е моята спалня.Неса слезе да помогне на Сюзън с покупките.
Г.Т.Неса
След като показах стаите на Вики,слязох долу за да помогна на Сюзън с покупките.Тя тъкмо беше започнала да ги подрежда.
Skip time
Всичко беше готово.Седнахме на масата и започнахме да хапване от вкусна та вечеря на Вики.Не знам как го правеше,но готви удивително.
След като се наядохме решихме, че е време да си идем по стаите и да се оправим за другия ден.Качих се в стаята си и влязох в банята.Пуснах душа си и водата започна да се спуска по тялото ми.Не знам защо,но винаги когато се къпех,топлата вода ми напомня Ше на топлината на тялото на Куки.Обичах когато бях тъжна и той идваше и ме прегръщаше.Липсва ми тази негова топлина.Той целия ми липсва.
Докато съм си мислел за Куки вече бях готова.Измих зъбите си и излязох от банята.Преоблякох се в пижамата ми и отворих нощното ми шкафче.Взех планера си и започнах да записвам задачите за утре.След като свърших прибрах планера на същото място и навих алармата си за 7 часа.Приготвих дрехите си за утре и се шмугнах под завивките.Тази къща ми липсваше.
В подобни мисли съм заспала.To be continue:
❤️Здравейте отново.Ето и 5-та част.Надявам се да ви харесва.Утре ще започна нова книга.В понеделник ще има нова глава от тази история.Ще качвам в понеделник и събота в тази история,а в новата сряда и неделя.Извинявам се за грешките и до скоро.❤️
YOU ARE READING
Born to be together
FanfictionПродължението на Jungkook my love🖤 Започната-06.10.2020г. Завършена-🧡