🧡7🧡

57 5 38
                                    

¦Г.Т.Куки¦

Неса продължи да тренира с Mamamoo,а ние с момчетата седнахме на земята за да ги гледаме.Гледах я толкова съсредоточено,че видях нещо на крака и.Тя...беше го направила нещо...на глезена и имаше червено място...все едно го беше навехнала.Докато я гледах Хоби дойде до мен и ми посочи една от приятелките на Неса.

-Виждаш ли я?Доста е сладка.-каза ми той.

-Ъммм...не е мой тип.-казах обръщайки се на другата страна.

-Е разбира се все пак Неса е тук...а и кой е казал,че е за теб.-намигна ми подло.Сега пък се дотътри и Шуга.

-Мисля,че се влюбих.-оточни посочвайки другата приятелка на Неса.

-Е не.-отчаях се.-Вървете и говорете с тях щом ги харесвате.-казах като ги бутнах.

-А ти защо не идеш при Неса всички знаем,че все още имаш чувства към нея.-каза Хоби.Ако го беше казал малко по-високо всички щяха да го чуят.

-Просто след репетицията отидете и се запознайте с тях.Даже ги поканете на партито в онзи бар.-подкани ги Джимин.

-Добре,но ако и Кук дойде.-тръшна се Хоби.Не се съгласих,но и не отказах.Те ме изправиха насилствено и тръгнахме към момичетата.

-Здравейте момичета аз съм Шуга,а това са Куки и Хоби.-представи ни Шуга.

-Ние Куки го знаем до болка.-казаха и двете едновременно.Тръмата се спогледахме учудено.

-Смисъл?-попитах доста объркан.Да не ги познавам от някъде.

-Ами нашата Неса говори доста често за теб.-каза ми едната от тях.

-BTW аз съм Виктория-Вики,а това е Сюзън.-представи се тя и неината приятелка.Момчетата продължиха да си говорят с момичетата, а аз си мислех за това,което казаха,,Нашата Неса говори доста често за теб"само това ми се въртеше в главата.По едно време се осъзнах,защото момчетата почнаха да ме бутат на някъде.

-Къде?-попитах.

-Да поканиш Неса на партито довечера.-каза ми най-нагло Хоби.

-Ама аз не мога да говоря с нея.-притесних се.

-Нямаш избор Кукстър.-погледнах напред и видях Неса стояща и гледаща ме право в очите.Загледах се в красивите и очи.Погледнах розовите и устни.Сякаш ме привикваха да ги вкуся.Толкова много ми липсваше да се събуждам и да я виждам сгушила се в мен,да заспивам до нея гушкайки я.

Born to be togetherحيث تعيش القصص. اكتشف الآن