❗❗❗ВНИМАНИЕ В ТАЗИ ГЛАВА ИМА 🔞🔞🔞❗❗❗
¦Г.Т.Неса¦
Това нещо беше...по точно бяха хора.Това бяха Стейс и Роуз.Веднага се затичах към тях викайки от радост.Те също се зарадваха супер много.След 10 минутни прегръдки и запознаване на сегашните ми приятелки с старите ми настоящи приятелки се разспределихме по колите.Сега пък ще кажете за какво са ни коли...ами квартала ни е доста голям.В колите бяхме така:
В колата на Куки бяхме аз,той,Джимин и Роуз.Като аз бях отпред с Куки,а отзад бяха двойката.
В колата на Ви бяха той,Стейс,Хоби и Сюзън.
В колата на Джин бяха той,Хани и РМ
В колата на Юнги бяха той и Вики.
Потеглихме към бара,който беше на другия край на квартала.През цялото време Джимин и Роуз си шушукаха нещо,а аз...аз зяпах Куки.Докъто той караше аз иследвах лицето му с погледа си.По едно време Роуз се изкашля шумно.Направи го нарочно за да привлече вниманието ми.
-С Неса трябва да си поговорим след партито или направо на партито.-каза повдигайки леко едната си вежда.
-За какво ще говорим?-попитах объркано.
-Стигнахме.-каза Джимин измъкващ приятелката си от тази ситуация.
Всички слязохме от колите и се запътихме кам входа на бара.Когато влязох вътре ме връхлетяха супер много спомени.Очите ми се насълзиха.Побързах да изтрия сълзите си преди някой да ме види.
,,Добре,че си сложих водоустойчив грим"-мислх си аз.
Вики мина покрай мен увивайки ръката си около кръста ми.Затегли ме към самия бар.Седнахме на столовете и Стейс поръча на всички ни по една питие.Бяхме доста голяма група.Аз започнах да пия.Изпих около 3 чаши от питието си.Аз държа на алкохол...това не е голям проблем за мен.Бях на 4-тата чаша когато Роуз ме дръпна към тоалетните.Провери дали има някой и щом видя,че няма заключи.
-Какво правиш плашиш ме.-побутнах я.
-Сега ми кажи...още ли харесваш Дънгкук?-попита чакаша отговор.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born to be together
Hayran KurguПродължението на Jungkook my love🖤 Започната-06.10.2020г. Завършена-🧡