¦Г.Т.Неса¦
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
НА ДРУГИЯ ДЕН
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Събудих се от алармата ми.Станах и влязох в банята.Взех си бърз душ и измих зъбите си.Отидох по стаите и събудих 4рите момичета.Те започнаха да се оправят,а аз слязох в кухнята,за да направя закуска.Започнах да правя гофрети за всички.След малко момичетата слязоха и започнаха да ядът от закуската.Измих мръсните съдове и седнах да ям с тях.След като бяхме готови се качих по стаите си и се преоблякохме.Облякох се с една дънкова рокличка,като под нея облякох бяла,тънка блуза с дълъг ръкав.Сложих в сака си затренировки дрехите,с които ще се преоблка преди репетицията и едно шише вода.Затворих го и тръгнахме.
По пътя оставихме Хани на работа и се запътихме към сградата,в която тренираме с Mamamoo.Влязохме и аз се запътих към съблекалнята,а момичетата отидоха в залата.Докъто се обличах някой ми писа.
×в чата×
Куки❤:Как си днес принцесо?
Неса🥰:Добре.Ти?
Куки❤:Същото.Знам,че днес имаш репетиция,затова казах на момчетата,че след като свършим нашата работа ще дойда да те взема и ще те заведа някъде.
Неса🥰:Оооо,мерси,но първо ще трябва да се прибера,за да се оправя.
Куки❤:Добре пренцесо.Приятна репетиция.
Неса🥰:Мерси зайче.Обичам те!
Куки❤:И аз те обичам принцесо!
×край на чата×
ESTÁS LEYENDO
Born to be together
FanficПродължението на Jungkook my love🖤 Започната-06.10.2020г. Завършена-🧡