¦Г.Т.Неса¦
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
НА ДРУГИЯ ДЕН
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Събудих се и видях,че Куки не е при мен.Той ми каза,че ще тръгне рано за това няма,за какво да се притеснявам.Станах и влязох в банята.Изпишках се и измих зъбите си.Слязох в кухнята и видях как всички готвят заедно.
-Момичета,защо не ме изчакахте и аз да помогна?-скарах им се аз.
-Ами ние ако трябва всеки път да те чакаме,няма да закусваме,а ще обядваме.-каза Вики.
-Има още работа.Измии чиниите.-нареди ми Сюзън.
-Добре.-съгласих се и тръгнах към мивката.Докъто те готвеха,а аз чистих чинии си говорехме и се смяхме.Изведнъж Хани ми хвана рамото и махна косата покриваща смучките ми направени от Куки.
-МОМИЧЕТААА...-провикна се тя.
-Какво сега,защо викаш?-попитаха те.
-Неса се е мляскала с Куки.А може и повече...-отговори им Хани.
-Къде?Какво?Как?Кога?-започнаха да ми задават въпроси.
-Седнете на дивана,а аз ще ви разкажа.-започнах да им разказвам,а те ме гледеха по-съсредоточено от всякога.След като свърших с историята седнахме да ядем.Момичетата бяха направили палачинки и бяха страхотни.
След като се наядохме се разбрахме да излезем със Стейс и Роуз.Абе като цяло щяхме да сме 6 момичета на пазар.Всички се качихме по стайте,за да се оправим като на мен ми беше възложена задачата да звънна на двете момичета.
×разговора×
-Ало Стейс?
ESTÁS LEYENDO
Born to be together
FanficПродължението на Jungkook my love🖤 Започната-06.10.2020г. Завършена-🧡