......................................................................
НА ДРУГИЯ ДЕН
......................................................................
Г.Т.Неса
Събудих се от алармата ми.Часа беше 8:30.Днес беше последния ден от подготовката ми за съвместната работа с Mamamoo.Трябваше да си оправя багажа,да свърша всичката си работа в компанията.С една дума щеше да е натоварен ден.Станах и веднага се запътих към банята.Взех си бърз, но пълноценен душ и измих зъбите си.Изсуших тялото си и се облякох така.
Отидох в кухнята и започнах да си правя кафе.След като беше готови си направих и закуска.
След като я и ядох тръгнах към компанията.Днес имахме много работа.Щях да съм там около 8 или 9 часа,като имах само час и половина почивка.
Стигнах и тъй като Сюзън не беше в фоайето,направо се качих в офиса.Пуснах си една песничка за да се разгрея.Докато се разгрявах,някой влезе.Обърнах се и видях Сюзън.
-Добро утро.-поздрави ме с усмивка тя.
-Добро да е.-казах отвръщайки на усмивката и.
-Виждам,че вече си започнала.
-Да извинявай просто...-опитах се да оясня,но тя ме прекъсна.
-Няма проблем.Аз трябва да се извиня,че закъснях.
-Няма проблем,поне ще си спестим сега малко време.-казах леко отдъхвайки си.
-Да,между другото сега бях при шефа и той каза,че след репетициятат ти трябва да идем в офиса му,за да попълним някакви документи.
-Добре.Хайде да започваме.
-Хайде.
Започнахме същинската работа,а именно танците за концерта,за който отивах.Незнам,защо на едно и също място се спъвах.Предната репетиция също имах такова място,но на първата песен,която щяхме да пеем.Оу аз не съм споменала,че ще пеем няколко песни.Ами ето вече знаете.Също така ще имаме няколко концерта в Сеул,така че ще се наложи със Сюзън да останем там за около 3 месеца.
Skip time:
Дойде време за почивката ми.Все пак след 4 часова репетиция ми трябва малко отдих.Качих се на върха на сградата(покрива),като преди това минах през кафе машината за кафе.Седнах на земята и в този момент ми звънна телефона.
Viki is calling you
-Да Вики кажи?
-Може ли да дойда с теб в Корея?
-Разбира се.Само трябва като се прибера да си купиш билет.
-Супер аз ще те оставям.Чао.
-Чао
Calling ended
Доиспих кафето си и слязох пак в офиса където ми чакаше Сюзън вече преоблечена с официални дрехи.
-Хайде да тръгваме към офиса на шефа.
-Хайде.
Не беше много път до там и влязохме вътре.
-Добър вечер шефе.Какви документи трябва да се подписват?
-Ето заповядай Неса.-каза подавайки ми два листа.-Подпиши се тук и тук.-продължи той.
Подписах ги и си тръгнахме.
Стигнах апартамента и с влизането Вики ми каза,че си е купила билет и си е оправила багажа.Попета ме дали искам помощ с моя багаж,съгласих,се а тя веднага ме задърпа към спалнята ми.Разкопча куфара ми и започна да го нарежда.
-Вики ти нали каза,че ще ми помагаш,а не че ще ми наредиш куфара.-казах объркано.
-Е да,но като те гледам колко си изморена.Хайде влез да се изкъпеш,аз ще ти подредя багажа.-каза като започна да ме бута към банята.Подаде ми хавлия и ме затвори.
След 20 минутно изкъпване излязох,а Вики не беше в спалнята.Погледнах и до леглото ми седеше вече готовият ми багаж.Ама кога успя?Обляко пижамата си и си приготвих дрехи за утре.Легнах под завивките и заспах моментално.
❤️Здравейте хора ето и трета част от тази боза.Надявам се да ви харесва.Извинявам се, че вече не качвам толкова често просто нямам скапано време.Въпреки това ви благодаря, че чакате всяка една част с нетърпение.Скоро ще почна нова история.В процес на разработка е така, че очаквайте я скоро.Извинявам се за грешките и bye.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born to be together
Hayran KurguПродължението на Jungkook my love🖤 Започната-06.10.2020г. Завършена-🧡