🧡2🧡

62 5 4
                                    

Г.Т.Неса
Алармата ми ме събуди.Разтърках очи и погледнах към прозореца си.Слънцето се промъкваше през стъклото и огряваше цялата стая.

Станах,оправих леглото си и влязох в банята.Измих зъбите си и се изкъпах.Щом бях готова си приготви дрехи и изсуших косата си.Облякох се и слязох в кухнята.

Направих си кафе и започнах да го пия

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Направих си кафе и започнах да го пия.
Погледнах часа и вече беше време да тръгвам за работа.

По пътя си пуснах няколко песни на кпоп групи и попаднах на една която се казваше BTS.Леле спомних си за момчетата,а те ме отведоха до Куки.Изведнъж рязка болка прониза корема ми.Тази болка ми беше много позната Последните 4 години живея с нея нарича се...любов.Да аз все още съм влюбена и то до уши в господинчото.Пуснах си няколко техни песни и видях, че това наистина са моите BTS.
,,Боже господи"мислех си наум,,Това не може да бъде"примигнах няколко пъти за да се оверя, че е истина.Трябва да науча всичко за тях,но ще се правя, че не съм разбрала.Започнах да разучавам абсолютно всичко относно тяхната група.
И да ви кажа...ами научих всичко.
Стигнах до работната ми сграда.Влязох през големите стъклени врати и заварих Сюзън чакаща ме с папка под ръка.

-Добро утро Сюзън.-поздравих я любезно.

-Добро утро Неса.Хайде да започваме с работата.-подкани ме любезно.

През тези 4 години със Сюзън доста се сближихме.Станахме си нещо като най-добри приятелки.С нея излизаме доста често, но само на работа се държах е официални, защото постоянно ни следяха.

Стигнахме офиса и започнахме да си говорим за кпопа.Научих абсолютно всички мембъри на известните кпоп групи.Казах на Сюзън, че BTS ми бяха приятели.

-Сюзън имам да ти казвам нещо.-казах задържайки напрежението.

-Какво има?-попита ме объркано тя.

-Аз познавам BTS лично.Даже един от тях ми беше гадже и още съм влюбена в него.-набързо смотолевих аз.

-Моляяяя...нека позная с кого си била.Ами значи трябва да е бил някой на твоите години...Jungkook?-каза въпросителни тя.

-Да.Проблема, беше че трябваше да се разделим за да дойда тук.Аз още го обичам,но той сигурно мен не.-една сълза се търкулна по бузата ми.

-Хей,хей не плачи съгурна съм,че още те обича.-прегърна ме.

Обичах когато си говорехме с нея.Тя беше много добър човек.Можду другото така изглежда тя.

Започнахме с репетицията

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Започнахме с репетицията.Танца които беше избран за новата песен на Mamamoo беше много труден.На едно и също място се препъвах и паднах.Репетирах до късно вечерта, защото исках да се получи.Ако не се получи няма да успея.Вдруги ден ми е полета и се притеснявам.Точно на края на репетицията успях да направя танца и много се зарадвах.Повторих го още 2-3 пъти и се получи.Казах на Сюзън чао прегръщайки я и тръгнах към нас.

По пътя се замислих за Куки.Пак тази пронизваща болка се настани по цялото ми тяло.
,,Трябва да спра да мисля за него.Най-вероятно той не ме обича."-казах си като една сълза се спусна по бялото ми лице закрито от качулката на якето ми.

Прибрах се в квартирата и видях, че Вики и Зейн спят.Еми то е 1 часа няма как да не спят.Влязох в кухнята и отворих хладилника.Извадих две яйца,шунка,сирене и един домат.Взех тиган от шкафа.Сложих го на котлона и сипах малко олио.Счупих яйцата и те се приземи ха на тигана.Започна да цвърчи.Щом беше готово го сложих в една чиния.Нарязах малко шунка и натроших сирене.Поръсих го със шарена сол.Нарязах домат и го сложих отстрани на чинията.
И това беше моята вечеря.Не ми се готвешв нещо кой знае какво, защото бях изморена.Изядох омлета си и се запътих към стаята ми.Съблякох се и влязох във ваната.Постпях си малко и реших, че е време вече да излизам.Облякох хавлията си и влязох в спалнята.Облякох пижамата си и легнах под топлите завивки.

❤️Хей хора искам първо да се извиня, че не качвам толкова време.Всеки път когато бях свободна пишех по малко в тази част, но все не ми оставяше време да я довърша.Та ето я.Наистина много съжалявам, че ви карах да чакате.Извинявам се за грешките и се надявам да ви харесва.❤️

Born to be togetherDove le storie prendono vita. Scoprilo ora