bag pula in ea de scoala

193 0 0
                                    

Oricat de mult as vrea sa ma plang de aceasta societate gresita si eventual de ce se mai intampla in casa mea e cam greu CAND AM O PROFA DE ENGLEZA NEBUNA. Adica ma rog, toata faza a fost destul de amuzanta.

S-a intamplat ieri, cand s-a implinit o saptamana de cand o minteam pe profa mea de engleza ca manualul si caietul de exercitii sunt in dulap iar eu am pierdut cheia. Involuntar, am spus ca si Dinu e responsabil pentru ca eu impart dulapul cu el si el trebuia sa aiba cheia dar a pierdut-o etc etc. Nu stiu din ce laborator de hibrizi au adus aceasta profesoara (creatura) pentru ca m-a ridicat in picioare si m-a pus sa il gasesc pe tamplarul scolii ca sa imi sparga dulapul.. Si pentru ca totul mergea minunat pana acolo, m-a pus sa il iau si pe Dinu cu mine.

mergeam pe hol

"Dinuu.."

"da"

"cat de suparat esti pe mine...?"

"avand in vedere ca ai dat vina pe mine?"

mai mergem putin

"Dinuu.."

"DAA"

"stii ca nu am cartile in dulap nu?"

"da"

apoi isi continua drumul cu acel zambet malefic pe fata de parca stia orice secret de pe pamant.

Pentru restul orei ne-am plimbat pe la fumoarul profesorilor si, aparent, descoperit subsolul scolii.

Povestea nu este cea mai wow chestie din viata mea, stiu, dar am vrut neaparat sa amintesc despre minunata mea profa de engleza... Pe langa faptul ca nu aveam cartile de engleza in dulap mai aveam si un prezervativ facut balon acolo (nu intrebati) deci ar fi iesit un adevarat show.

Revenind la societatea gresita,

de ce scriu asta

ma rog, viata la negruzzi e frumoasa exceptand specimenul pe cale de disparitie ce ar trebui sa-mi predea limba comumicarii internationale.

daca nu ma omoara pana atunci.

pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum