Stiti acele propozitii, uneori normale, ce scoase din context sunt mai amuzant? Cel putin, replicile ce o sa bantuie o persoana toata perioada liceului iar de fiecare data cand pomenim de ea/el o sa ne amintim. Am multe de-astea in cap si daca tot nu fac ceva serios aici, m-am gandit sa le scriu. Nu supar pe nimeni.
•Eram in clasa a 8-a, de serviciu cu Badea. Vine el la mine: "Eu ud, tu stergi"
•Eram cu Dinu in ziua in care am aflat ca o sa fim amandoi in aceeasi clasa, la filo. apoi spune Dinu: "Mai este tigari?"
•Ieri cand am venit in clasa, langa banca mea erau numai firmituri. Am intrebat-o pe Bibi ce s-a intamplat iar ea mi-a zis: "Dinu ma tinea in brate, apoi m-a batut cu strudelul meu"
•In 5-8 am fost in clasa cu o tipa Ruxi Margineanu. De fiecare data cand voia sa spuna ceva: "Poveste amuzanta. Se intampla vara trecuta... sau in clasa a 4-a..."
•Leonte: "Ce sete imi e. Unde e Mihaiuc cu tigarile?"
•Eu si Bibi ii faceam semn din banca lui Dinu, care era la tabla si trebuia sa zica ce fel de miscare executa electronii. Noi ii aratam ca se invart in jurul propriei axe. Ce zice el? : "Cercuri"
•Azi cand am iesit de la TIC, am vrut sa ii zic Ariadnei ca abia astept sa ne vedem dupa ore deoarece trebuia sa ii dau un pui de pisica. Ce a iesit? : "Abia astept sa ti-o dau"
•"Ma duc acum sa mi-o trag la xerox"
•"Propun sa bem inainte sa mergem la baut"
•In excursie am stat 3 ore cu un tip in camera, frecandu-l cu banul pe gat, ca sa i se dupa hickey-ul. Cand ma opream : "Mai freaca-ma ca-mi place"
Imi imaginez ca nu sunt cele mai wow replici dar pentru mine fiecare inseamna ceva si ma duce cu gandul la cineva. De asemenea, din aceste replici se poate deduce ce prieteni prosti am.
Dar tot ii iubesc.