Chiar nu inteleg de ce generatia noastra se uita la atatea seriale adica ok si eu fac parte din ei si probabil e sentimentul de izolare de cotidian si transpunerea in diferite ipostaze si trairea unor lucruri care, asa cum se zice, se intampla numai in filme.
Eu personal ador ideea de a ma transpune in alte povesti si de asemenea am prea mult timp liber. Desi criza mea de seriale a inceput cu un serial la care se uita toata lumea si imi era mai usor sa intru in cercul 'popularilor' daca ma uitam si eu sau ceva de genul, s-a transformat foarte agresiv intr-un fel de drog. Dar sincer, sunt surprinzator de fericita ca imi petrec 10/24 de ore in fata ecranului pentru ca am reusit sa-mi dezvolt o pasiune prielnica pe termen lung. Mi-am dat seama ca nu numai imi place sa ma transpun in scenarii dar ma pricep si sa le creez. Deci long story short mi-am dat seama ca vreau sa ma fac regizor etc etc.
Daca am fost asa handicapata incat sa fac o lista cu TOATE FILMELE PE CARE LE-AM VAZUT atunci nu are nimic daca fac o lista cu seriale ok..
●2 broke girls
●10 things I hate about you
●american horror story
●awkward
●faking it
●grey's anatomy
●GAME OF THRONES ♥♥♥
●glee
●gossip girl
●heck's
●heart of dixie
●HOW I MET YOUR MOTHER ♡♡♡
●misfits
●new girl
●nowhere boys
●once upon a time
●once upon a time in wonderland
●pretty little liars
●suborgatory
●supernatural
●south park
●skins
●teen wolf
●the 100
●the bitch in apartament 13
●THE WALKING DEAD♥♥♥
●the vampire diaries
●the secret circle
●witches of east end
●you're the worst
si pariu ca sunt cateva pe care le-am uitat.
Nici nu stiu de ce am scris asta aici, probabil pentru ca mereu ma mandream cu lista mea infinita de seriala pai da.. nu prea.
Partea interesanta cu serialele captivante e ca se manifesta ca o carte buna. Te fac sa vrei sa vezi 3 sezoane intr-o singura zi iar dupa ce il termini nu te mai poti concentra la nimic, ramai captiv intr-un univers paralel in care intamplarile ti se deruleaza treptat iar creierul tau nascoceste posibile scenarii.
Asa se intampla in fiecare minut din viata mea. Este o risipa de timp ascultatul celor ce te judeca pentru ca faci ceva ce pare a 'pierdere de vreme' din moment ce ei nu se pun in pielea ta.