Cum sa iti invingi orgoliul cu succes

85 1 0
                                    

Nu ma consider o persoana orgoliasa, sunt chiar contrariu. Dar se intampla, cam o data la 4 ani sa devin cea mai nasoala fiinta de pe pamant cand imi propun.

Anul trecut am avut o intamplare nefericita cu una dintre cele mai bune prietene ale mele. Era tipul asta foarte aratos pe care orice fata ar vrea sa-l sarute si intr-un mod inca misterios pentru mine, ne-am sarutat. Cand m-am intors la grupuletul meu am luat-o imediat pe fata aia ca sa-i povestesc; desigur, s-a gandit ea inainte sa-mi marturiseasca ca il place. Din moment ce imi pusesem creierul pe automat m-am balbait si am avut nevoie de o scena foarte convingatoare ca sa abandonez convorbirea. Desigur, 2 zile mai tarziu a aflat si mi-a jurat pe toti sfintii si animalele pamantului ca nu o sa mai vorbeasca cu mine niciodata si ca sunt ca si moarta pentru ea. Pentru ce??? ca am sarutat un baiat pe care nu stiam ca il place??? ideea a fost ca atunci mi-am incalcat origoliul si nu cred ca am fost niciodata mai fericita ca am facut-o.

La fel si acum vreo 2 ani cand am patinat tinandu-ma de mana cu tipul pe care cea mai buna prietena il placea si din nou, de unde sa stiu eu asta????

Daca am intelea ceva din lucrurile astea este ca (1) nu te poti supara pe cineva iar acea persoana sa nu stie ca a gresit (2) certurile pe baieti sunt cele mai cretine certuri si ar trebui sa intelegi ca atunci cand vine vorba de prieteni ce ti-au fost mereu aproape e imposibil sa spuneti ca va urati si n-o sa va mai vorbiti niciodata. O sa treceti peste in cateva zile deci degeaba va aruncati cuvinte amare.

Iar asta ma aduce in momentul actual. Adica al 3-lea an consecutiv in care sunt pregatita sa-mi incalc orgoliul pentru fericirea prietenelor mele.

   Cateodata ma simt stupid pentru ca sunt exact genul de persoana ce ar renunta la orice pentru prieteni si ar face orice pentru ei; poate de asta le doare in cur ca m-am suparat, pentru ca sunt sigure ca o sa ma intorc la ele. Long story short eu si grupul meu de fete trebuia sa mergem intr-o tabara la vara doar noi dar uneia i-a venit minunata idee sa cheme un baiat iar dupa 10 secunde incep sa faca o lista cu ce alti baieti sa cheme. Nu sunt lesbianca dar nu cred nici ca sun ca o nebuna cand spun ca mi-am dorit o saptamana pentru noi.

Astfel am ajuns la a 3-a data cand imi incalc orgoliul pentru ca e ceva ce exista in mine temporar.

Nu sunt obisnuita cu persoanele orgolioase si nici nu ar trebui sa existe printre noi pentru ca lucruri chiar nasoale si serioase pe care merita sa te superi nu se prea intampla la varsta noastra. Acum ar trebui sa traiesti cu prietenii pe care ii ai langa tine si sa iti dai seama ca orice cearta doar va face mai puternici, nu e motivul uitarii si supararii.

Nu ma prea pricep la cuvinte mari si sofisticate la 11 noaptea, mai ales cand toti prietenii mei sunt la o petrecere iar eu srau in pat cu o pisica si 'simtul meu practic' dezvoltat.

pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum