Am sa profit de 'chestia' pe care o scriu aici pentru a promova.. cealalta chestie.
Nu sunt foarte sigura ca o sa-mi iasa sa scriu o carte deoarece, ce am eu in minte, este scenariul unui film. Transformarea lui intr-o carte e destul de grea. De asemenea, eu am numai 15 ani deci nu-mi imaginez sa scriu ceva wow mai ales ca e din perspectiva unui baiat.
Sincer cred ca o scriu si o sa mai scriu pentru a nu-mi uita ideile cand o sa fiu regizor deci nu ma astept sa iasa ceva cusut cu aur.
The art of skipping love (nu m-am straduit prea mult la titlu)(desi coperta mi-a luat 3 ore sa o fac) este despre un tip, Logan, ce nu urmareste o relatie obisnuita cu o fata. El cauta ceva special, o persoana care daca intra in viata ta, dupa ce pleaca tu o sa fii schimbat. Definitiv. Prietenul lui, Mike il indeamna sa organizeze Focul de tabara, o traditie in Monticello, insa totul merge prost si Logan ajunge sa fie arestat. Spre surprinderea lui, in celula minuscula de politie se afla acea fata ce ii va schimba viata.
Chapin (si chiar nu-mi pasa daca nu va place numele mie mi se pare interesant) are 17 ani si o istorie destul de tulburatoare in spate. Cu greu, Chapin accepta sa se deschida in fata lui Logan si ii spune motivul pentru care a venit in Monticello. Aceasta avea un caracter foarte diferit, nu credea in relatii sau in iubire. Logan invata treptat, in timp ce o ajuta si o intelege, cum sa ii intre pe sub piele iar la final, amandoi descopera ca ce au incercat sa nege atata vreme se intampla.
Nu o sa fie deloc o carte cum gasesti peste tot, John Green style; chiar o sa ma straduiesc sa imi pun cap la cap ideile si sa fac ceva de care sa fiu mandra.