Nu sunt foarte sigura de ce vreau sa spun aici. Adica m-am gandit la mai multe idei pe care tin neaparat sa le comentez insa toate se invart in jurul societatii.
Ce avem mai exact? Un grup de oamnei ce se numesc 'populari' ce stiu sa exploateze instinctul de turma pentru a-i face pe ceilalti sa isi schimbe gandirea. Pana acum nu am avut nicio problema in special cu acesti 'populari' dar pe parcurs ce cresti si incepi sa te afirmi, ince sa apar si cei ce comenteaza despre tine. Primul lucru de care se iau : aspect. Orice. De la nas pana la degete. Dar cel mai des se aude "Esti grasa." Woow. Felicitari. Adica serios acum, cum e asta asa un dezavantaj incat sa fii caracterizata de el? Si mai exact, de ce ar trebui sa slabesti? Daca ai prieteni, inseamna ca nu sunt asa ingusti la minte incat sa isi aleaga persoanele din jur dupa aparente; Pentru iubit/iubita? Eu una as vrea pe cineva de care sa ma atasez iar acea persoana sa vada ce e mai bun in mine, intr-un final sa ma iubeasca PENTRU CEEA CE SUNT, nu pentru marimea de la haine. Deci nu inteleg, de incaput sugerez ca incapi pe usa, faptul ca nu arati ca tijele din reviste - ce arata asa tot din cauza ca societatea a impus asta - nu inseamna ca nu esti buna de nimic in viata si nu o sa ai prieteni vreodata. Din cate vad eu, singurele persoane ce te fac sa te simti incomod cu propria imagine sunt cele 'populare' si singurul motiv pentru care ar fi ok sa slabesti este pentru sanatate.
Alt lucru de care oamenii isi bat joc. Viata ta intima. Daca esti baiat, nu ai motiv sa citesti asta, viata ta e perfecta la capitolul asta. De fapt, mai bine citeste, ca sa vezi si tu unde ajunge o fata dupa ce raspandesti un zvon aiurea despre ea. Totul incepe de la o inofensiva petrecere la care un baiat si o fata se saruta, poate un pic mai mult. Ce face baiatul? Baga zvonuri aiurea despre tipa respectiva pentru ca masculinitatea lui cere asta. Si desigur, pe cine sa crezi? Fata care dupa 2 zile este poreclita 'curva' pe baza unor acuzatii false? sau pe baiatul nostru popular? Cum ziceam, tot ce se intampla in societatea asta e asa normal wow..
Nu stiu despre ce as mai vrea sa vorbesc, adica de obicei am multe idei ce vin si pleaca. In mare, sunt contra a tot ce incearca aceasta societate sa faca din noi si sunt contra ideii de a te schhimba pentru popularitate. Ceea ce esti este unic, degeaba devi o copie a 'perfectiunii'